UPPDATERAD Mer info om Red Dead Redemption 2

Robot
UPPDATERAD Mer info om Red Dead Redemption 2

Vi listar fler detaljer om spelet och presenterar nya, fina screens.

#marston, #red-dead-redemption-2, #rockstar


Medlem

Gaaaah så jäkla taggad för det här!!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Äntligen är vinterrusket över och sommaren snart här. Och då kommer det en RDR2 trailer med bekräftat releasedatum för hösten, så vips, så längtar jag till höstrusket igen.

Medlem

@Shinsen: Precis vad jag också tänkte... "yes fint väder till helgen, ut och köra hoj! *Ny RDR2 trailier* "kan det bli oktober snart??"..... -_-


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

inge info om pc release?
vill så gärna slippa köpa detta till PS4an.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@Molotov: Det lär vi får vänta med och se. Min vilda gissning är att spelet kommer att släppas igen då nya konsoler släpps. Ett år efter det så kanske vi får se vad det kan erbjudas. Skulle gärna vilja se en bundle med det första och andra spelet till PC.

Medlem

Med tanke på den ekonomiska framgång de haft med GTA5 så vore det konstigt om vi inte skulle få se en PC release.
Om jag varit Rockstar, hade jag släppt RDR2 till konsol och väntat ett halvår-ett år innan jag släppte det till PC, så att folk som redan köpt det till konsol köper det igen till PC. Det är även min teori på vad som kommer att hända.

Medlem

Hoppas att smygandet är bättre denna gång. Det var det enda som jag ogillade med första spelet.

Något smygande existerade väl knappt ens i första spelet?

Fanns ju många tillfällen där det hade varit bättre att haft ihjäl folk tyst för att inte få hela lägret efter sig direkt.

Medlem

"Lära känna och ta hand om gänget" låter ungefär lika underhållande som att se färg torka.

Medlem

Basbyggande!


signatur

Meep!

Frilansare
Skrivet av Phobo:

Basbyggande!

Red Dead & Conquer!

Frilansare
Skrivet av kebbe:

"Lära känna och ta hand om gänget" låter ungefär lika underhållande som att se färg torka.

Vilken solstråle du är, kebbe!

Frilansare
Skrivet av Molotov:

inge info om pc release?
vill så gärna slippa köpa detta till PS4an.

Nope, och du lär inte höra något om en eventuell pc-release förrän långt efter 26 oktober.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Vilken solstråle du är, kebbe!

Borde fyllt på med att jag fortfarande tror spelet blir kanon, var bara just den aspeketen som drog fram en stor suck.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Borde fyllt på med att jag fortfarande tror spelet blir kanon, var bara just den aspeketen som drog fram en stor suck.

Lustigt vad olika vi kan reagera. Jag såg "Lära känna och ta hand om gänget" som ett stort plus och något som låter riktigt intressant.

När det görs på rätt sätt så kan det lyfta hela spelet, till exempel Telltales The Walking Dead eller varför inte Mass Effect för den delen.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Nemo:

Lustigt vad olika vi kan reagera. Jag såg "Lära känna och ta hand om gänget" som ett stort plus och något som låter riktigt intressant.

När det görs på rätt sätt så kan det lyfta hela spelet, till exempel Telltales The Walking Dead eller varför inte Mass Effect för den delen.

Verkligen! Att jogga runt på Normandy efter varje uppdrag och gaffla med sin besättning var min favoritdel av Mass Effect.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

...låter ju som om just det är rätt frivilligt hur mycket man lägger ner tid på det, eller inte alls. Då är det ok. Men blir deras spel mer mainstream med crafting och crap blir det gravöl till laxen.

Medlem

@Joakim Bennet: ja tyvärr är det nog så


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ni länkar sällan till källan känns det som. Men tror detta är källan, ifall folket vill läsa mer.
http://nordic.ign.com/red-dead-redemption-2-ps4/14295/preview...

Medlem

@Dahlis87: duh, varför ska dom länka dit,.. allt är ju redan sammanfattat och översatt av fz...

Avstängd

Jäklar vad folk tjatar om PC release alltså i alla trådar haha! Köp en konsol om ni inte har någon och spela det på. Kommer ändå inte vara någon större skillnad på grafiken eftersom dom inte fläskat på med den direkt.


signatur

PS5 och inget annat.

@breahl: nä men skillnaden är flyt eller hackehackspett känsla


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av roftg:

@Dahlis87: duh, varför ska dom länka dit,.. allt är ju redan sammanfattat och översatt av fz...

Fast det står mer info på IGN's sida än vad FZ har skrivit, dock jag syftar inte bara just på detta. FZ länkar inte alltid till källan, vissa kanske vill läsa mer av vad FZ summerat.
Vad händer tex om FZ skulle missuppfattat något? Då blir ju det fel, säger inte nu att FZ har. Förstår inte varför du blev så påhoppad.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jäklar vad folk tjatar om PC release alltså i alla trådar haha! Köp en konsol om ni inte har någon och spela det på. Kommer ändå inte vara någon större skillnad på grafiken eftersom dom inte fläskat på med den direkt.

Spela shooters på en gamepad suger prärievarg pung, 30fps ser förjävligt ut i rörelse och jag får huvudvärk utav det.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Spela shooters på en gamepad suger prärievarg pung

Medlem

@breahl: jag har just nu xbox360, switch och ps4 och 3DS.
Jag föredrar samtliga spel alla kategorier i första hand till pc.
Det skulle du nog också göra om du nu hade en pc som duger att spela på.
Konsolerna är bara nödvändigt ont för sånt som inte kommer till pc tyvärr.
Förrutom Nintendos som fyller en funktion som inte excisterar på pc eller annan konsol.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Konsolerna är bara nödvändigt ont för sånt som inte kommer till pc tyvärr.

Beror ju på hur man gillar att spela, att sjunka ner i soffan/fåtöljen och spela på sin stora tv / projje, med 7.1 surround, ger en helt annan upplevelse än typ 27" skärm och två små högtalare.

Ärligt talat så är ju enbart tgb/mus det som talar till PC's fördel, och fine, lite mer kräm i grafiken.

Visst så kan man koppla in PC:n i vardagsrummet, men då ska man försöka spela mus/tgb halvliggandes i soffan, det är nästan värre än handkontroll...

Drömmen vore ju om hårdvara magiskt gick ned i pris så PS5:an kunde få ett motsvarande 1080 ti idag, fast next gen.

Alla gillar olika

Medlem

@whoo: Det går att spela med handkontroll till PC även trådlöst.

Medlem

@Molotov: garanterat 1 år efter konsol releasen som vanligt

Medlem
Skrivet av mr_glas:

@Molotov: garanterat 1 år efter konsol releasen som vanligt

Fast det är ju inte som vanligt.. första RDR kom aldrig ens till PC. GTA V tog betydligt längre än 1 år.


signatur

Ducati Streetfighter 848

12
Skriv svar