Fräcka Fredag #61 Så live, så fredag!

Robot
Fräcka Fredag #61 Så live, så fredag!

Calle och Jocke flyttar ut från studion, dagen till ära.

#4th, #fräcka-fredag


Testpilot

Kommer ni streama Episode 1 Podracing?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

May the 4th idag
Vilken är er favorit Star Wars-film?

Annan fråga. Tror ni att "Battlerite Royale" är starten för att andra genrer än FPS/TPS kommer lägga in Battle Royale som spelläge? Kommer det bli det nya Deathmatch?


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Grukk:

May the 4th idag
Vilken är er favorit Star Wars-film?

Annan fråga. Tror ni att "Battlerite Royale" är starten för att andra genrer än FPS/TPS kommer lägga in Battle Royale som spelläge? Kommer det bli det nya Deathmatch?

Fortsätter spinna vidare på Grukk's Battle Royal-spår och ställer frågan; Vad är nästa stora spelläge som kommer ta världen med storm efter BR tror ni?

Medlem
Skrivet av Grukk:

May the 4th idag
Vilken är er favorit Star Wars-film?

Annan fråga. Tror ni att "Battlerite Royale" är starten för att andra genrer än FPS/TPS kommer lägga in Battle Royale som spelläge? Kommer det bli det nya Deathmatch?

Jag har bara sett episod ett och två, så jag får väl säga... episod två.

Medlem

May the forth,

Vilket är det bästa SW-spelet enligt er?

Respawn jobbar på ett actionäventyr som vi inte vet något om, och Battlefront 3 kommer troligtvis innehålla ännu fler lootlådor, om inte Disney blir oroliga och stoppar EA. Vad tror ni om framtiden för SW-spel? Och framförallt, vad drömmer ni om för SW-spel?

Fragtjuv

Vad tror ni att Nintendo visar upp på E3?


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Moderator | Testpilot

Vad har ni för spel ni vill spela och tror ni kommer tycka om men inte lirat? Kan vara nytt, eller jätte gammalt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tycker ni ska ta upp frågan om adblocker och vad det innebär för er existens! Att folk inte har det vett att förstå hur ett normalt företag idag på internet fungerar är skrämmande! Keep up the GOOD WORK hela FZ!!!!!

Medlem

Direkt solljus är ingen bra kompis när man ska filma i utomhusmiljö. Värt att tänka på om ni ska filma utomhus i framtiden.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Direkt solljus är ingen bra kompis när man ska filma i utomhusmiljö. Värt att tänka på om ni ska filma utomhus i framtiden.

Nödvändigt ont idag! Kort om tid att sätta upp.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Alltid lika gött med fräcka fredag! nu vet man att det är helg:D

Moderator | Testpilot
Skrivet av mulker:

Alltid lika gött med fräcka fredag! nu vet man att det är helg:D

Jag mådde så jäkla dåligt under en period och tror du inte det var samtidigt som Fräcka Fredag var AWOL?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Grattis alla vinnare i tävlingen!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Pls fixa riktig mikrofon. pls pls pls

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gustav Höglund:

Nödvändigt ont idag! Kort om tid att sätta upp.

Mjo, och planen var att köra innanför dörrarna till balkongen, men då blev bakljuset för starkt.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag mådde så jäkla dåligt under en period och tror du inte det var samtidigt som Fräcka Fredag var AWOL?

=(

Skrivet av Mabec:

Pls fixa riktig mikrofon. pls pls pls

Stereo-ljudet du menar? Vi hittade inte mono-mixalternativet i OBS förrän efter streamen. Samt, vi står och snackar in i ett kontorsrum. Vår studio var upptagen för ett projekt med treenigheten Nerdphilia, Matgeek och SweClockers. Det är ett par riktade Sennheizer-myggor vi kör med, så inget fel på dem. Förutsättningarna var lite knepiga idag.

BTS: https://www.instagram.com/p/BiWr9oWl79J/?hl=sv&taken-by=fz.se


signatur
Backloggens befriare

@Kvarn: tackar!

Kände att det var ett genidrag som kom till mig, som de så ofta gör när jag inte alls har tid för dem egentligen!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Jag skulle utan tvekan köpa en fz.se tröja och/eller en kaffekopp.


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Avstängd

Det som är det skumma är att jag måste ha på volym 70 för att höra er ens, på andra streams har jag på 20.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hehe "väldigt franskt ... ganska absurt".

Varje avsnitt så är det minst en av er som säger något som blir veckans citat.

Grattis till vinnarna förresten!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mjo, och planen var att köra innanför dörrarna till balkongen, men då blev bakljuset för starkt.

=(

Stereo-ljudet du menar? Vi hittade inte mono-mixalternativet i OBS förrän efter streamen. Samt, vi står och snackar in i ett kontorsrum. Vår studio var upptagen för ett projekt med treenigheten Nerdphilia, Matgeek och SweClockers. Det är ett par riktade Sennheizer-myggor vi kör med, så inget fel på dem. Förutsättningarna var lite knepiga idag.

BTS: https://www.instagram.com/p/BiWr9oWl79J/?hl=sv&taken-by=fz.se

Det slog mig efter posten att det var enbart i början av klippet som ljudet lekte rövare

Skägg.
10 Chambers

@Mabec: Ah, vi försökte köra mono genom XLR-adaptern till kameran men det fick sådär...


signatur
Medlem

Appropå det här med merch, jag betalar gärna pengar för en chockröd fz-truckerkeps. Är det något som går att ordna?

1
Skriv svar