Nu ska det bli lättare att få cosmetics i Destiny 2

Robot
Nu ska det bli lättare att få cosmetics i Destiny 2
Medlem

Ännu, så är det endast Expansionens Story som är värd, möjligtvis Raid'en men D2 har inget djup finns ingen skilldnad mellan spelare alla gör samma, behövs mer variation mellan spelare


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Jisses, de börjar verkligen bli desperata nu. Och de har totalt missat varför folk flyr från spelet... men visst, kasta lite mer färgade texturer på de stackars spelarna så kommer de flockas igen...

*suck*

Medlem

Själv hoppas jag på 3an mer åt 1an igen fast med lärdomarna av alla fails från 2an... kan bli bra, men den som lever får se.

Fragtjuv

Spelade första riktigt mycket och tyckte att det var riktigt bra mot slutet. Tvåan kändes dock som både ett och två steg tillbaka.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skribent
Skrivet av Muthoz:

Ännu, så är det endast Expansionens Story som är värd, möjligtvis Raid'en men D2 har inget djup finns ingen skilldnad mellan spelare alla gör samma, behövs mer variation mellan spelare

Själv saknar man ju de fina raidens man hade med FZ-klanen. Tyvärr så svalna intresset där vid andra expansionen. Hoppas personligen på att spelarintresset återvänder.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Jag tror man får Destiny 2 nästa månad med "Humble Bundle-monthly". Är det värt att installera?

Medlem
Skrivet av sgtbastard:

Jag tror man får Destiny 2 nästa månad med "Humble Bundle-monthly". Är det värt att installera?

Ja och ja.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av sgtbastard:

Jag tror man får Destiny 2 nästa månad med "Humble Bundle-monthly". Är det värt att installera?

Värt att dra igenom storyn iaf. Värt att spela mer efter den? Not so much..


signatur
Medlem

Det är inte mängden prylar här som är problemet. Problemet är att får du en exotic något så SKA du ha jobbat för det. Och jobbar du för det som tex raider så SKA du få något extra. Som det var i 1an men förhoppningsvis bättre. Nu är det 💩! För mycket av exotiska krims krams som du fått för att du bara planlöst spelar spelet är ett slag i ansiktet.

Medlem
Skrivet av Jonio:

Själv hoppas jag på 3an mer åt 1an igen fast med lärdomarna av alla fails från 2an... kan bli bra, men den som lever får se.

Jag är skeptisk med tanke på att Bungie inte ens kunde lära sig av sina misstag från ettan när de utvecklade Destiny 2..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@Ankh: Det känns som första månaden jag verkligen vill hoppa över (vilket jag just gjorde). Inte nog med att Destiny 2 verkar vara rätt mediokert, det är även exklusivt till ett battle.net konto. Jag tycker det räcker med Steam, Origin, Ubi Play, Gog, och Rockstar för min del.

Medlem
Skrivet av cyprus:

@Ankh: Det känns som första månaden jag verkligen vill hoppa över (vilket jag just gjorde). Inte nog med att Destiny 2 verkar vara rätt mediokert, det är även exklusivt till ett battle.net konto. Jag tycker det räcker med Steam, Origin, Ubi Play, Gog, och Rockstar för min del.

Låter väl vettigt - men för alla som har Diablo/Warcraft etc är det no big deal.
Men jag håller med om att det vore för jävla bra om man kunde slå ihopa alla istället för att ha så många.

Vad det gäller spelet så är det rätt underhållande även om det inte är superbra - sen får man ju fler spel sen (som du vet) så du kan alltid hitta en eller två pärlor där med.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@Ankh: Då måste det vara bra pärlor. Jag glömde dessutom två andra konton för spel jag har; Windows och Big FIsh Games. Suck!

Det verkar ju även som om Destiny 2 på Humble Monthly kommer lagom lägligt inför släppet av DLC:n i maj. Det går nog mer och mer åt det hållet gällande Humble Bundle sedan IGN tog över ruljansen.

Medlem

Tycker en del av problemet med serien verkar va att de är kontrakterade att göra ett flertal spel under en period - vad jag förstår. Är det verkligen möjligt att göra det bra, realistiskt?

Känns som om Activision och Bungie trampat litet snett från början och det hjälper ju knappast att ha en press på sig om fler spel när man inte ens hinner göra klart ett åt gången.

Medlem

Har inte varit i spelet sen sista expansionen. EXTREM besvikelse på den, det var absolut den sämsta kartan jag någonsin sett i hela mitt liv tror jag, ett event, det kunde lika gärna vara ett litet rum som karta och det hade fått samma effekt typ. Storyn var för kort också tyckte jag och redan när man var klar med storyn så kände jag att det inte fanns någonting att göra.

Kommer däremot att återvända till den här expansionen och jag har 0 förhoppningar på den för att inte bli besviken, hellre blir jag överraskad.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Precis som alla säger så är innehållet långt ifrån tillräckligt. Att folk orkat med samma raid de senaste månaderna utan att ha tröttnat har jag svårt att förstå mig på. Men det är klart, har du ett härligt gäng att spela med så kan du nog hålla dig kvar ett tag.

Tvivlar dock på att expansionen som kommer ska få tillbaka spelare. Dom har haft sina chanser att åtgärda vad som vart fel, men valt att inte göra det.

Medlem

Jag har börjat spela Destiny 2 efter ca 1-2 månaders uppehåll, det är grymt kul och flyter på ordentligt bra.

Synd att det fortfarande är gnäll, det finns ju andra spel om det inte duger <3


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar