Olikt Rockstar – Red Dead Redemption 2 får flera specialutgåvor

Robot
Olikt Rockstar – Red Dead Redemption 2 får flera specialutgåvor
Medlem

Jag tar gärna en sån där deluxe edition man kan spela på datorn. Jag är sugen på RDR2, men inte köpa-en-till-konsol-sugen. Får väl damma av PS3 och spela genom ettan igen...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Om de kunde släppa en utgåva där hela spelet var på skivan vore jag nöjd

Medlem

Hade inte femman en version där man fick en väska, en värdebox och lite andra saker med?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Bilderna ser bra ut, det övriga känns irrelevant


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

GTAV hade en SE och en CE:

Själv skaffade jag special, enbart för hammaren och kartan, resten var bonus.

Nu inför RDR2 vill jag nog ha stora paketet!

KoP
Medlem

Behöver bara en utgåva av spelet. Den enklaste utan massa plast och krimskrams och utan dlc'er bestående av av någon tacky guldrevolver som bara sockerstinna 12-åringar tycker är ballt.

Lockvaror och made in China skit undanbedes.

Medlem

@KoP:håller med! Att folk betalar så pass mycket mer för massa skräp är för mig oförståeligt. Men rockstar blir väl glada pga alla idioter.

Medlem
Skrivet av KoP:

Behöver bara en utgåva av spelet. Den enklaste utan massa plast och krimskrams och utan dlc'er bestående av av någon tacky guldrevolver som bara sockerstinna 12-åringar tycker är ballt.

Lockvaror och made in China skit undanbedes.

Skrivet av Yabba:

@KoP:håller med! Att folk betalar så pass mycket mer för massa skräp är för mig oförståeligt. Men rockstar blir väl glada pga alla idioter.

Jisses, kliv ned från era hästar. Folk är alla olika och har olika hobbyer att lägga sina pengar på, ni framstår bara som väldigt barnsliga.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Släpper de en version med spelets soundtrack på LP, som de gjorde med RDR, så kommer jag att köpa det iaf.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Släpper de en version med spelets soundtrack på LP, som de gjorde med RDR, så kommer jag att köpa det iaf.

Indeed! RDR och Assassin's Creed Black Flag har gått många timmar genom åren. Annars är jag inte superförtjust i OST.

Medlem

RDR 2 Cowboy Edition : Master the West with a real life buddy! This Edition contains a free pony!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Yabba:

@KoP:håller med! Att folk betalar så pass mycket mer för massa skräp är för mig oförståeligt. Men rockstar blir väl glada pga alla idioter.

Är det verkligen helt oförståeligt? Hur svårt kan det vara att se saker från fler än ett perspektiv? Eller är kanske bara jag som är helt fantastiskt intelligent? Då kan upplysa dig om att det inte alltid handlar om idioti när någon inte går exakt din väg. Tråkigt och totalt meningslöst inlägg som bara tjänade till att ge dig mer värde än andra människor.

Medlem

Hade velat ha en special edition,, men till PC. Har inget behov av spelet till konsol :/
jaja, jag fortsätter spendera mina pengar på pezen

KoP
Medlem
Skrivet av Dunder:

Jisses, kliv ned från era hästar. Folk är alla olika och har olika hobbyer att lägga sina pengar på, ni framstår bara som väldigt barnsliga.

Är det barnsligt att endast bry sig om spelet (som är det viktigaste imo) så är jag gärna barnslig. Tycket bara det är ytligt när spelutvecklare försöker locka till förhandsbokningar genom att erbjuda dlc'er med "unika" skins till vapen med mera. Nu säger jag inte att Rockstar kommet göra det, men det har ju förekommit ett x antal gånger.

En specialutgåva med en RDR cowboy hatt och en flaska virre!

Medlem
Skrivet av KoP:

Är det barnsligt att endast bry sig om spelet (som är det viktigaste imo) så är jag gärna barnslig. Tycket bara det är ytligt när spelutvecklare försöker locka till förhandsbokningar genom att erbjuda dlc'er med "unika" skins till vapen med mera. Nu säger jag inte att Rockstar kommet göra det, men det har ju förekommit ett x antal gånger.

Nej, ditt beteende är extremt barnsligt... Läs om, läs rätt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

KoP
Medlem
Skrivet av Dunder:

Nej, ditt beteende är extremt barnsligt... Läs om, läs rätt.

Barnsligt för att man präglas utav en annan åsikt? Dummaste jag hört. :'D

Varför kan man inte få kritisera utvecklarnas förbokningserbjudanden som oftast framstår som dåliga cashgrabs?

Medlem

Allt jag vill ha, förutom spelet, är en fysisk karta. Älskar kartor!

Jag är som prussiluskan - alldeles kart-tokig

Medlem
Skrivet av KoP:

Barnsligt för att man präglas utav en annan åsikt? Dummaste jag hört. :'D

Varför kan man inte få kritisera utvecklarnas förbokningserbjudanden som oftast framstår som dåliga cashgrabs?

Nej, läs om läs rätt, igen. Beteendet, inte åsikten.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

I varje tråd om specialutgåvor ska det slängas skit på de som är intresserade och nyfikna av just de som aaaaldrig skulle köpa nåt mera än spelet, precis som 95% av alla andra. Vi fattar nog att alla inte gillar det, men såna meningslösa inlägg tillför väldigt lite, ni sparkar på en död häst. Dessutom är det nog ganska få fjortisar och "sockerspunna 12-åringar" som fyller glashyllor med CE. Vi som köper "made in china- skiten" är lite äldre gamers med passion för vår hobby.

För att gå on topic igen så gillar jag förslaget om karta och cowboyhatt. RDR hade vissa kläder som gav lite fördelar och en karta som jag använde mycket. Att vi får en karta är nog givet iallafall. Jag älskade ridningen i ettan så hoppas på någonting i hästväg!

Medlem

@Dunder: Så i den här diskussionstråden om samlarutgåvor får man inte uttrycka sina åsikter om samlarutgåvor, för då är man barnslig?

Medlem
Skrivet av KoP:

Barnsligt för att man präglas utav en annan åsikt? Dummaste jag hört. :'D

Varför kan man inte få kritisera utvecklarnas förbokningserbjudanden som oftast framstår som dåliga cashgrabs?

Skrivet av Nioreh:

@Newklear: Så i den här diskussionstråden om samlarutgåvor får man inte uttrycka sina åsikter om samlarutgåvor, för då är man barnslig?

Nej men man är barnslig om man använder argument som antyder att bara småbarn uppskattar samlingsutgåvor av spel. Ex "som bara sockerstinna 12-åringar tycker är ballt. "

Vad kul att ni känner er nöjda med basspelet men för de som uppskattar serien mycket är det väl skitbra att de kan få lite extra?

Själv har jag nog bara betalat extra för en specialutgåva några få gånger en jag minns är Legend of zelda wind waker till gamecube för då fick man med någon skiva med äldre zelda spel.
Och Empire total war. Bara för att jag tyckte serien var skitbra men det var nog det sista i serien jag gillat.

1
Skriv svar