Nu får Fortnite förstärkning från Avengers: Infinity War

Robot
Nu får Fortnite förstärkning från Avengers: Infinity War
Medlem

Fortnite börjar kännas som en riktig cash grab. Får se hur länge de kan göra det innan folk tröttnar.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Fortnite börjar kännas som en riktig cash grab. Får se hur länge de kan göra det innan folk tröttnar.

De var poängen från start, ett FTP spel till datorn. Vet inte om de gjort någon riktigt uppdatering till Co-Op-Bygg delen av spelet på ett tag. Battle Royale delen räddade det från en säker död.

Medlem

@Maysay: Vid varje ny patch brukar Fortnite bjuda på ett nytt alternativt spelläge. Tidigare har det varit 50-50, only explosives, osv. Marvel-vanten kommer också att vara ett sådant spelläge. Tillfälligt och högst frivilligt att testa. Förstår inte riktigt vad som skulle vara fel med det? För egen del tycker jag dessutom att det låter ganska kul (även om det vanliga BR-läget lär förbli favoriten).


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

@Maysay: Vid varje ny patch brukar Fortnite bjuda på ett nytt alternativt spelläge. Tidigare har det varit 50-50, only explosives, osv. Marvel-vanten kommer också att vara ett sådant spelläge. Tillfälligt och högst frivilligt att testa. Förstår inte riktigt vad som skulle vara fel med det? För egen del tycker jag dessutom att det låter ganska kul (även om det vanliga BR-läget lär förbli favoriten).

Håller med! Lite gubbigt att sitta och klaga för sakens skull.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Fortnite börjar kännas som en riktig cash grab. Får se hur länge de kan göra det innan folk tröttnar.

Haha, så bitter utan anledning. Jag skulle tro att Epic har gått ett par dollar plus och är rätt nöjda med spelets utveckling, även om det gick åt ett helt annat håll än var det var tänkt från början.

Jag ser det snarare som en bra sak att utvecklarna tänker nytt..

Medlem
Skrivet av Nomman:

@Maysay: Vid varje ny patch brukar Fortnite bjuda på ett nytt alternativt spelläge. Tidigare har det varit 50-50, only explosives, osv. Marvel-vanten kommer också att vara ett sådant spelläge. Tillfälligt och högst frivilligt att testa. Förstår inte riktigt vad som skulle vara fel med det? För egen del tycker jag dessutom att det låter ganska kul (även om det vanliga BR-läget lär förbli favoriten).

Det är ju samma sak som Blizzard gör med Overwatch, lite tidsbegränsade nya typer av spellägen... Så håller med dig, förstår inte alls vad som är felet, det förnyar och brukar oftast vara ganska roligt!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Detta kommer bli Najs :). Fortnite har verkligen blivit ett fenomen!

Medlem
Skrivet av Maysay:

Fortnite börjar kännas som en riktig cash grab. Får se hur länge de kan göra det innan folk tröttnar.

Lär ju ta ett tag eftersom att Epic är helt otroliga på att uppdatera och ordna event i detta spel. Tror faktiskt aldrig jag varit med om något liknande från andra utvecklare.

Medlem

@Luciphear: Jaja, man förstår iaf att DICE hade fel upplägg. De skulle ha gett ut Battlefront 2 gratis. En sak är säker: gränsen mellan mobilspelen & PC är bruten. Låt det flöda 🙂

Medlem
Skrivet av storm72:

De var poängen från start, ett FTP spel till datorn. Vet inte om de gjort någon riktigt uppdatering till Co-Op-Bygg delen av spelet på ett tag. Battle Royale delen räddade det från en säker död.

Kommer från en som uppenbart inte har spelat PVE delen (eller spelar, men är för dum för att fatta vad som händer). Varje vecka uppdaterar de spelet. Nya heroes, nya ability's, nya vapen, QoL uppdateringar, nya events etc.

Jag har ärligt talat aldrig varit med om så mycket content-uppdateringar till ett spel som Fortnite, även om det kan vara små tillägg från vecka till vecka ibland. Under den lilla tid jag har spelat så har de gjort två eller tre riktigt stora fundamentala uppdateringar.

1
Skriv svar