Stora grejer på gång? I år håller Square Enix i en egen E3-show

Robot
Stora grejer på gång? I år håller Square Enix i en egen E3-show
Medlem

Verkar hända mycket på årets E3. Hur kommer vi kunna följa det genom er på Fz?


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Det vore kul med en liten statusuppdatering åtminstone på FF7R. Personligen hade jag gärna velat höra något kring FFXIV då 4.3 släpps denna månaden, och 4.4 är, om man följer tidigare versioner, den avslutande delen av expansionet. Känns kanske lagom att hinta på något då? Fast det är nog bara jag som önskedrömmer. ^^

Medlem

FF7 Remake?
Avengers?
Deus Ex?
Legacy of Kain?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Gissar på att de visar upp gameplay från final fantasy VII remake och anger att release sker i mars 2019 på första delen.

Medlem

Vill höra mer om Thief, Deus Ex, Avengers Project, Life is Strange 2.
Blir knappast om Deus Ex men det skulle vara fantastiskt att få ett nytt spel igen då jag dyrkade senaste Mankind Divided som jag inte kan fatta att det såldes sämre av. Gillade även Thief från 2014 väldigt mycket så ett nytt sånt spel skulle sitta perfekt.

Inget mer om Tomb Raider då det redan visats upp och är ett givet köp.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag vill se Kingdom Hearts + Avengers

1
Skriv svar