Gameplay-bonanza från Jurassic World Evolution – dino-management!

Robot
Gameplay-bonanza från Jurassic World Evolution – dino-management!

Det här kan ju bara sluta på ett sätt...

#frontier, #jurassic, #management


Medlem

Alltså vad jag sett av spelet är det givet köp. Älskade planet coaster och var alfatestare för det spelet. Spelar minst ett par timmar i veckan fortfarande för det är skojigt och snyggt. Detta är ju såååå snyggt och verkar riktigt bra. Grafiken är egentligen betydelselös men snyggt som få. Och är extremt säker på att dom har kämpat för få spelet riktigt bra.

Medlem

Ja detta blir ett givet köp då Frontier Development kan sina grejer. Äger också Planet Coaster som är hur bra som helst. Detta nya JP:E ser riktigt intressant ut och kul att man kan styra fordon i spelet som helikoptrarna bla. Kändes lite som Ghost Recon: WildLands i första videon. Blir ett säkert köp. Detta fuckar de inte upp.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

De har utan tvekan tagit allt som jag gillade med Operation Genesis och gjort det bättre. Kommer skaffa det här med stor sannolikhet någon gång efter release. Det enda jag hoppas är att spelet inte är fyllt med en massa mikrotransaktioner och/eller slutar med att spelet får en massa obligatorisk DLC.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta. Har väntat på ett nytt Operation Genesis i 15 år nu, och jag tror inte att Frontier kommer göra mig besviken efter hur pass bra de lyckades göra Planet Coaster.

Medlem

Var inte imponerad av alpha-trailerserna man fick se förut (det är alpha, I know) men jäklar i gatan nu är det igång! Givet köp här med, en av galaxens största Jurassic Park fans signing off.

Avstängd

Blir sjukt mysigt spel!

Haha, bara jag som tycker att "så snart vi får tag på spelbar kod." låter så Black Hat av sig? ^_^

Medlem

Nu är det frågan om det blir till ps4 eller pc.

Nytt gameplay med självaste Jeff Goldblum. Frågan är om han fortfarande ger det 5 goldblums av 5 möjliga? Vi får se....


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar