Pangpang på Mars – vi testar Destiny 2 Warmind!

Robot
Pangpang på Mars – vi testar Destiny 2 Warmind!

Är det dags att återvända?

#destiny-2, #warmind


Ambassadör
Xbox

Nej.


signatur

Jump in.

Medlem

OM "expansionerna" varit gratis hade man kanske funderat på att testa.

Medlem

I och med att jag förbeställde det större paketet fick jag båda expansionerna, dvs, även denna expansion. Var helt säker på att de inte kunde misslyckas med end-game likt första, vilket de gjorde. Det är större chans att jag återvänder till Mass effekt Andromeda än D2, kommer andra ord inte ske. Tack vare Bungie så kommer det dröja många år innan jag förbeställer något som som inte kommer från Rockstar, Bethesda eller Blizzard.

Medlem

Finns inte en chans att jag skulle få för mig att köpa en expansion till destiny 2. Var alldeles för lite innehåll till basspelet för prislappen det hade.

Medlem

Har läst att vissa har klarat ut expansionen från 30 minuter till 2 timmar. Har inte själv ens startat upp spelet eller patchat det. Men känner bara "nej" nu efter jag läst på forumet. Bungie har förlorat allt nu. Att misslyckas på det här sättet är helt ofattbart.

Det är som att man dör efter 80 år i livet. Du blir återfödd på nytt med all den erfarenheten du fick i dina tidigare 80 år innan du gick bort, och så gör du exakt alla misstagen du lärde dig av i första livet.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Jag klarade av storyn på 2 timmar och jag var slö igenom den. Visste dock att detta skulle vara fallet men har inte testat de nya endgame aktiviterna ännu så vi får se.

Relik 📜
Skrivet av Jaxz:

Jag klarade av storyn på 2 timmar och jag var slö igenom den. Visste dock att detta skulle vara fallet men har inte testat de nya endgame aktiviterna ännu så vi får se.

Då måste vi vara sjukt nära. Spelade typ 2,5 timme, då med lite levlande för att nå 28 och någon PvP-match. Bra att veta..

Överlag dock! En del nya system, ny gear, ranking i Crucible.. Kommer nog plöja på ett tag tills jag tröttnar eller når 385. Då blir det hyllan (igen), tills vad som förhoppningsvis är en större expansion om mönstret från D1 håller. Jag gillar grunden spelet står på, men själva huset är verkligen ett sjukt fuskbygge..


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Jag har spelat någon timme med, grafiken är på topp och ljudet, bandesignen är vad man kan förvänta sig, men FPS-känslan är alltid bra i Destiny. Annars är det samma upplägg på story och uppdrag, och MP-delen är stundvis riktigt kul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Och expansionen börjar med att man får slumpade krimskrams suck. Varför måste dom förstöra för sig själva? 1an hade oftast föremål vapen mm som var förknippade med en faktion eller liknande. Jag vill inte ha ett exotiskt spöke eller skepp som saknar ära eller själ. Och att man kan byta färg på allt. Gör ju bara att rustningar och vapen förlorar lite av originaliteten.

1
Skriv svar