Live - Första intrycken från Conan Exiles

Robot
phi
Medlem

Visa pillensnoppen nu.

Medlem

Är det här istället för er onsdags-stream, eller vad händer där?

Ambassadör
Xbox

Varit ett Conan-fan sen barnsben... Vill att detta ska vara bra!


signatur

Jump in.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Är det här istället för er onsdags-stream, eller vad händer där?

Halvdag innan röd dag! Veckans onsdagsstream utgår med andra ord, men vi är tillbaka nästa vecka!

Nominera spel i den här tråden: https://www.fz.se/forum/trad/430291-fzs-onsdags-stream-offici...


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Halvdag innan röd dag! Veckans onsdagsstream utgår med andra ord, men vi är tillbaka nästa vecka!

Nominera spel i den här tråden: https://www.fz.se/forum/trad/430291-fzs-onsdags-stream-offici...

Halvdag innan röd dag... Skönt med kontorsjobb. Vi som har riktiga jobb arbetar både idag och imorgon.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Halvdag innan röd dag... Skönt med kontorsjobb. Vi som har riktiga jobb arbetar både idag och imorgon.

Jag arbetar på kontor och jobbar som vanligt. Hade alla haft "riktiga jobb" (enligt dig), så hade du inte kunnat läsa den här artikeln.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Jag arbetar på kontor och jobbar som vanligt. Hade alla haft "riktiga jobb" (enligt dig), så hade du inte kunnat läsa den här artikeln.

Tack, då vet jag det.

Avstängd

@Dreijer: vad är ett ”riktigt” jobb?

Jag jobbar på en industri och vi har halvdagen i morgon och sen flyttat den röda dagen till fredag. Så gör vi varje år! Skönare med långhelg.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

@Dreijer: vad är ett ”riktigt” jobb?

Jag jobbar på en industri och vi har halvdagen i morgon och sen flyttat den röda dagen till fredag. Så gör vi varje år! Skönare med långhelg.

Jag tror bara han blev lite upprörd över min skämtsamt menade kommentar att personer med riktiga jobb måste jobba även på röda dagar.

Medlem

Jag är i byggbranschen och har alltid halvdag innan röd dag och ledig klämdag förstås😎

Medlem

@Bennii: Kan det va så du har valt fel jobb?

Medlem

@fudge: Inte alls. Jag trivs väldigt bra på mitt jobb.

1
Skriv svar