Hands-on – Two Point Hospital är sjukt lovande

Robot
Hands-on – Two Point Hospital är sjukt lovande

21 år efter Theme Hospital är det äntligen dags att bli inlagd igen.

#two-point-hospital, #two-point-studios


Medlem

Ser verkligen fram emot detta, ett kärt återseende. Hoppas det kommer med Svenska röster även denna gång

Deras nya simulator sen kommer ju självklart handla om ett måleri

Medlem

Störtskön grafik, smart att göra den tidslös - då kan man spela det ett par gånger till innan 3an kommer, inom 60 år

Medlem

"Two Point Hospital är sjukt lovande"

Fniss!

Ser intressant ut. Bra förhandstitt!

Medlem

Riktigt taggad för detta

Medlem

Kommer bli sååå bra.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Efter att ha läst texten är jag väldigt pepp! Men också sjukt sugen på ett The Movies 2 och Black and White 3...

Medlem

Det blir att hålla ett extra öga på detta, får sug att installera Theme Hospital igen!


signatur

Nämen!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Nemo:

"Two Point Hospital är sjukt lovande"

Fniss!

Ser intressant ut. Bra förhandstitt!

Stort tack för det!

Och kan bara instämma med många andra: man blir ju febrig av förväntan!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Medlem

@Robalicious: Pöshuvud? ☺

Hoppas att det kommer med svensk översättning.

Vet inte om mitt jobb och sociala liv klarar detta spel, sist gick det inte så bra😃

Gnällkuk

Fett pepp på det här spelet! Nästan så man förbokar!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Känner mig ambivalent. Kul med lite annorlunda men tråkigt att man kör hitte på...

Medlem
Skrivet av nekered:

Känner mig ambivalent. Kul med lite annorlunda men tråkigt att man kör hitte på...

Det är en stor del av poängen, spelet är trots allt den spirituelle uppföljaren till Theme Hospital. Det finns ett annat spel som kan falla dig bättre i smaken dock - Project Hospital.

Medlem

@Eldarion: ohh, tackar för tipset. Kollar in det.

Redaktör
Ponny

@Eldarion: Två sjukhussimulatorer på gång. What a time to be alive!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

@Eldarion: Häftigt! Men förstå mig rätt när det verkar för "komplicerat". Det jag gillade med Theme Hospital (originalet) samt då det nya är lekfullheten och enkelheten i det. Ett spel man bara kan sitta och njuta av

Men lägger ändå detta på listan att kolla in när det släpps!

1
Skriv svar