Ny trailer för Overkills The Walking Dead

Robot
Medlem

...och än så länge bara cinematics och inget gameplay.

Medlem

@Maysay: aa det slutar säkert med att det är något form av clash of clans rip off

Medlem

Aldrig ett bra tecken när ett spel dröjer med att visa riktig gameplay..

Medlem

hmm när man tittade lite snabbt så såg han ut som The Mighty Jingels

ELF
Medlem

Hintar de om topdown vy i slutet eller är det möjligtvis bara dev art.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Fan.. jag vill ju se GamePlay någon gång. De är så dryga med dessa cinematic trailers. Skärpning Uberkill.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kommer nog en till cinematic eftersom spelet är 4p och de visar en karaktär åt gången. Av någon anledning har jag fått för mig att de ska visa gameplay på E3, men jag är inte säker på vart jag fått den idén ifrån. Tycker dessa trailers är nice, sätter en härlig ton i stämningen. Men visst vill man se gameplay

Tror och hoppas att detta blir bra, Starbreeze förlorar för mycket på om detta blir kasst.

Medlem

@ELF: Näh, tror jag inte, det är ett FPS.

@ClockWise: Stämmer att dom kommer visa gameplay nu på E3. Det bekräftade Starbreeze tidigare i veckan under deras livesända "bolagsrapportering".

Medlem

" Overkill har utlovat ett FPS-spel med co-op för fyra spelare"
Men det var då själva fan, varför fattar inte dagens utvecklare att spelare har mer än tre kompisar? Det blir alltid en eller två som inte får vara med.
Och tittar man på dagens spel, så klarar de av att göra spel med raids för 8 pers eller fler, men coop ska tydligen endast vara för fyra. Tex Destiny 2, The Division, etc..
Hjärndöda (pun intended) spelstudios som inte törs gå ifrån samma mall som alla andra använder.
RIP speldesignern som vågade något nytt.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

" Overkill har utlovat ett FPS-spel med co-op för fyra spelare"
Men det var då själva fan, varför fattar inte dagens utvecklare att spelare har mer än tre kompisar? Det blir alltid en eller två som inte får vara med.
Och tittar man på dagens spel, så klarar de av att göra spel med raids för 8 pers eller fler, men coop ska tydligen endast vara för fyra. Tex Destiny 2, The Division, etc..
Hjärndöda (pun intended) spelstudios som inte törs gå ifrån samma mall som alla andra använder.
RIP speldesignern som vågade något nytt.

För mig är det helt tvärtom, när man (iallafall för oss) når 30-års åldern med barn, hus, jobb, osv, så är det nästintill omöjligt att skramla ihop 4 personer för co-op även om man bokar en dag och tid 1 månad i förväg. Tagit ungefär 1 vecka för mig att lyckas hitta 1h speltid i A Way Out med en polare. Nu får man väl vänta 1 vecka på nästa speltimme.

Medlem

@Nordic Fox: han har lagt ner sin youtube-kanal va? (Inte tid att googla atm )

Medlem
Skrivet av Instant:

@Nordic Fox: han har lagt ner sin youtube-kanal va? (Inte tid att googla atm )

the mighty jingles nä då han lägger upp dagligen videos förutom söndagar, ligger ca 6 000 ifrån 600k subs

Medlem

@Nordic Fox: jaha, då har jag blandat ihop honom med någon annan tack!

1
Skriv svar