Eidos Montréal förnekar (återigen) ryktet om Deus Ex-seriens död

Robot
Eidos Montréal förnekar (återigen) ryktet om Deus Ex-seriens död

Just nu har de dock fullt upp med en annan trio.

#deus-ex, #eidos-montreal, #nyhetstips, #square-enix


Medlem

Bara spelat det två senaste men gillade verkligen båda. Antar att de sålde dåligt annars hade väl en till varit given.

Medlem

Med tanke på att Mankind Divided inte fick ett ordentligt slut så är det rätt irriterande, det var ett bra spel, men på tok för kort.

FM-guru
F.d. Sisyr

Suck, hade hoppats att "mina" spel inte skulle påverkas av filmbranschens fascination för trikåer. Synd.

Hoppas verkligen att Deus Ex återvänder med den kraft spelserien förtjänar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hur är Invisible War? Hört en del negativt men så kasst kan det väl inte vara. Eller?

Medlem

@androsynth: Om man säger så här, det är inte bra, men det är inte dåligt heller.


signatur

Nämen!

Medlem

Jag tokälskade det senaste Deus Ex: Mankind Divided och håller det som min favorit av spelen. Visste det var väl en lite cliffhanger i slutet men man fick iaf möta den stora biffiga skurken. Fattar inte att det inte såld bättre. Har varvat det 2 gånger till Steam och tycker det är ett matigt äventyr så jag har fått ut mycket speltid av det. Tycker även att season pass content var bra med 2 riktigt bra DLC paket.

Just ja, jag kom på nu att många menar på att det första DLC paketet var urklippt ur själva huvudspelet för att kunna säljas som extra DLC med mera intjänade cash för Square Enix. Jag störde mig dock inte på det gameplay mässigt vis av hur huvudspelet blev.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av androsynth:

Hur är Invisible War? Hört en del negativt men så kasst kan det väl inte vara. Eller?

1
Skriv svar