Stalker-mod ger mängder av estetiska förbättringar

Robot
Stalker-mod ger mängder av estetiska förbättringar

Call of Pripyat har aldrig sett så bra ut.

#mod, #pripyat, #stalker


Medlem

Har aldrig spelat serien, är det värt att lira ett moddat CoP idag eller har det helt enkelt åldrats för mycket?

Medlem

@vbal: Helt klart värt att spela..
Visst har det åldrats men inte så det är ospelbart


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av vbal:

Har aldrig spelat serien, är det värt att lira ett moddat CoP idag eller har det helt enkelt åldrats för mycket?

Jag tycker hela serien fortfarande är väldigt bra även om Clear Sky inte var lika intressant som de andra, det finns liknande moddar till de andra spelen i serien också.
Jag tycker nog att de har tillräckligt med atmosfär för att motverka åldern men man vill nog ha moddarna (Jag tror faktskt att jag har sett mycket bättre grejor än den artikeln handlar om).

Medlem

Jag kom aldrig in i Stalker-spelen när de var nya. Gav dem någon timma, men tyckte det var lite för mycket att springa fram och tillbaka till samma uppdragsgivare. Blev det bättre längre fram i spelet, mindre att återvända till samma plats om och om igen? I så fall kanske det är dags att köpa dem på gog snart.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Ettan och trean (särskilt trean) är två av mina favoritspel. Väldigt atmosfäriska!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

1
Skriv svar