Walmart i Kanada avslöjar kommande spel?

Medlem
Walmart i Kanada avslöjar kommande spel?

Walmart har tydligen listat kommande spel.

https://www.google.se/amp/www.newsweek.com/walmart-canada-lea...

Walmart CA listings http://bit.ly/2rAq4ps
Just Cause 4
Splinter Cell
Dragon Quest 2 (PS4/XBO)
LEGO DC Villans
Borderlands 3
Rage 2
Gears of War 5
Forza Horizons 5
Assassin's Creed

Medlem

Jag har sagt det förr, jag säger det igen: Butiker lägger väldigt ofta upp placeholders för spel som inte på något vis bekräftats av utvecklare. Att en butik lagt upp spel är inte på något vis en bekräftelse, eller ens en hint om ett spels existens.

Om, OM, Gears of War 5 var under utveckling tror jag knappast att Walmart Kanada får veta det först av alla.

Edit:
Noterade precis att det stod Forza Horizons 5. Jag trodde spelet hette Horizon. Och Horizon 4 måste varit ett obskyrt litet spel för jag kommer inte ens ihåg när det släpptes. Ännu ett tecken på att Walmart är ute och cyklar. Många av spelen är ju däremot kvalificerade gissningar så de prickar säkert rätt på några. Och en hel del av spelen är ju redan kända titlar.

Medlem

Kvalificerade gissningar skulle vara Rage 2 och Splinter Cell i alla fall, känns som att tiden är inne för dom där IPna snart igen. Rage 2 open world single/multiplayer och splinter cell singleplayer-agentspel.

Sedan är det ju lite så, att jag kan ju också säga att det kommer ett nytt Assassins Creed och Forza, det är ju troligare att man har fel om man säger att det INTE skall göra det.

JC4 känns rent spontant helt fel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av Hipshot:

Kvalificerade gissningar skulle vara Rage 2 och Splinter Cell i alla fall, känns som att tiden är inne för dom där IPna snart igen. Rage 2 open world single/multiplayer och splinter cell singleplayer-agentspel.

Sedan är det ju lite så, att jag kan ju också säga att det kommer ett nytt Assassins Creed och Forza, det är ju troligare att man har fel om man säger att det INTE skall göra det.

JC4 känns rent spontant helt fel.

Tror inte på det heller i någon större utsträckning. Webbhallen har väl kvar sin Half-Life 3 förbokning (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dom hade ju rätt med Rage 2 då iaf =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Half-Life 3 lever enkom i förbeställningarnas värld.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar