Heaton och Potti presenterar Svenska Elitserien i CS:GO

Robot
Heaton och Potti presenterar Svenska Elitserien i CS:GO

Nästa steg för att få in e-sporten i finrummen.

#csgo, #heaton, #potti, #svenska-elitserien


Medlem

Ska dom sen sitta och ändra reglerna som gör folk snurriga och för att ge tv-pengar till eliten osv ^___^ som i Allsvenskan och SHL.
Nästa år så kvalar man så här...
Året efter de så kvalar man så här...
Nä nu kom inte ett Stockholmslag med så nu gör vi om kvalet...
å Leksingarna måste ha nåt lag också som är dopat ekonomiskt men en tomt som är en sten på en gata...

Medlem

Grymt bra initiativ! Spännande!

Medlem

Synd att de inte gör något med Viasat (MTG) istället för Twitch.

Medlem

Det här var en trevlig nyhet! Hoppas att FZ rapporterar mycket från det här...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Fullkomligt älskar detta! Sjukt intressant

Skrivet av Maysay:

Synd att de inte gör något med Viasat (MTG) istället för Twitch.

Man vet aldrig, kanske ser lite matcher spelas på Dreamhack (som ägs av MTG), kan nog bli lite allt möjligt av detta framöver. Men ja, jag håller också med, hade varit nice om det var MTGx som tog hand om detta istället för twitch så man hade fått ut det på lite mer svenska ställen.

Medlem

Riktigt kul att se Heaton och Potti ta initiativet till detta. Stort lycka till!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Inte varit intresserad av cs sen jag själv spelade år 2003, men det här tycker jag låter väldigt spännande. Kanske kommer följa.

Medlem

@ClockWise:

Jag känner ägaren av Esportal/Inferno Online. Jobbat med honom när jag skötte ESL Nordic. Alla slutspel kommer förmodligen spelas på inferno online då de vill pressa Esportal varumärket via det nätcafeet.

Medlem

Roligt initiativ men har inget direkt intresse av den svenska scenen. Finns betydligt bättre CS lättillgängligt nästan varje vecka hela året.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Roligt initiativ men har inget direkt intresse av den svenska scenen. Finns betydligt bättre CS lättillgängligt nästan varje vecka hela året.

Så är det ju med all sport men ändå är inhemska ligor extremt populära!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

Dessa har man spelat både med och mot. Grymt snälla killar men dom försöker bara tjäna Pengar nu som Zlatan och mig själv.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl:
Jag tror inte det bara handlar om pengar. Utifrån vad jag har sett så verkar Heaton brinna rejält för e-sport.

Medlem

Hoppas det går vägen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar