Nytt Days Gone-klipp visar hur spelare kan handskas med zombiehorder

Robot
Nytt Days Gone-klipp visar hur spelare kan handskas med zombiehorder
Medlem

Gud vad jag älskar Zombies!

Medlem

Känns som ett sånt där spel där jag kommer ha såpass svettiga händer att kontrollen glider ur näven


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Ser väldigt underhållande ut och jag lider verkligen med att Days Gone blev framskjutet till 2019. Hösten gallras mer o mer. Våren kommer dock bli galet bra som gamer. Fysiken på motorcykelåkandet ser rätt så skön ut vid en snabb blick så jag hoppas Sony Bend får till den delen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Videon är borta


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Alltså den hojen är för jäkla snygg.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Videon är borta

Ser fram emot spelet, men detta såg rätt halvdant ut faktiskt...

Medlem
Skrivet av Seraium:

Videon är borta

Använd länken till Game Informer. De uppskattade väl inte att någon lade upp deras video på YouTube.

MEG
Medlem

Har lite svårt för zombies med superkrafter


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar