Bekräftat: The Division 2 släpps före april 2019

Robot
Bekräftat: The Division 2 släpps före april 2019

The Crew 2 också på tapeten.


Medlem

Första genomspelningen av The Division var gemytlig! Jag har haft tillräckligt många timmars nöje för att känna att pengarna var väl investerade, även om det var långt ifrån att leva upp till den hajp man hade byggt upp.

Jag önskar bara det hade varit mer av en öppen värld, fylld med andra spelare (förutom i instanserna då man gör uppdrag såklart). Dark Zones var helt värdelöst tråkigt förutom kanske den första timmans osäkerhet.

Trots första spelets misslyckande att leva upp till hajpen så känner jag ganska stort intresse för en uppföljare. Blir det bara mer av samma får jag se, men jobbar de ordentligt på multiplayer och hur detta ska blandas med co-op och singleplayer så är jag på!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

The Crew 2 släpps ju om en dryg månad så det är väl ganska självklart att det släpps detta räkenskapsåret?

Medlem

det jag tröttnade på i the division var att så fort man fick ihop en gear som var anständig kom en uppdatering som gjorde den värdelös.

hopplöst grindande, slutade med att jag tröttnade helt på det. nu ser jag fram emot tvåan och gärna större värld än delar av new york. spelet i sig var riktigt kul med vänner, dock så blev det kaka på kaka med olika levlar, valutor etc, fanns till sist inget kul kvar mer än att samla levlar och pengar för att modda om gear, snacka om tidstjuv. storyn var underhållande dock för enkelt att ta sig igenom storyn när man var flera tillsammans. tuffare själv dock. maxade 5 karaktärer allt blev värdelöst med alla uppdateringar. folk har inte hur mycket fritid som helst tyvärr.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag önskar bara det hade varit mer av en öppen värld

Agree. En mer öppen värld och lite variation i miljön, lite natur, och en lite tyngre combat känsla, där lite mer realism inte skulle skada, och kanske fordon i en liten mindre skala? Division har absolut sin egen grej, men man gör inte så mycket annat än springa, ta skydd och skjuta med minimal skicklighet på gator som ser nästan alla likadana ut. Om Division2 fokuserar lite mer på ett större koncept så skulle det vara väldigt bra. Min åsikt.

Gen
Medlem

Jag älskade att levla upp min första gubbe till lvl 30. Vilken fröjd det var! Bra story, supervackra miljöer och bra gameplay. Endgame var nog inte riktigt i min smak förutom Underground som var kul ett tag. Survival var snyggt men inte min grej. Den senaste patchen som lade till områden var riktigt bra. Håller dock med om att det finns alldeles för många olika valutor och tjafs nu.

Skrivet av nils45:

Agree. En mer öppen värld och lite variation i miljön, lite natur, och en lite tyngre combat känsla, där lite mer realism inte skulle skada, och kanske fordon i en liten mindre skala? Division har absolut sin egen grej, men man gör inte så mycket annat än springa, ta skydd och skjuta med minimal skicklighet på gator som ser nästan alla likadana ut. Om Division2 fokuserar lite mer på ett större koncept så skulle det vara väldigt bra. Min åsikt.

Fast jag tycker att alla "instances" varierar väldigt mycket gällande miljö. Polishuset, Ryska ambassaden, kraftverket, tunneln osv. Visst är gatorna något snarlika men en stad med massa skyskrapor varierar ju inte så mycket? Kanske att man velat slänga in Central Park eller så, annars går det väl inte att göra extremt mycket mer.

Medlem
ja miljöerna

@Gen:

var ju verkligen fina, olika ställen, trista var att man besökte dem 300 gånger i varje hus, till sist klarade man incursion med förbundna ögon då man visste hela tiden var motståndarna kom ifrån.

det trista var att när man hade en trevlig snubbe, alla gula, då kom en grön, sen kom en lila, sen kom, vette fan vad som kom sen men ni hajjar. blev så jävla tråkigt att göra om allt igen och igen och igen.

Medlem
Skrivet av Gen:

annars går det väl inte att göra extremt mycket mer.

Måste det vara Manhattan only dock? Som du säger så gjorde dom ett bra jobb med att få gatorna unika, men personligen tyckte jag det var för tråkigt. Division 2 borde bjuda på resten utav New York, eller en helt annan stad.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Första genomspelningen av The Division var gemytlig! Jag har haft tillräckligt många timmars nöje för att känna att pengarna var väl investerade, även om det var långt ifrån att leva upp till den hajp man hade byggt upp.

Jag önskar bara det hade varit mer av en öppen värld, fylld med andra spelare (förutom i instanserna då man gör uppdrag såklart). Dark Zones var helt värdelöst tråkigt förutom kanske den första timmans osäkerhet.

Trots första spelets misslyckande att leva upp till hajpen så känner jag ganska stort intresse för en uppföljare. Blir det bara mer av samma får jag se, men jobbar de ordentligt på multiplayer och hur detta ska blandas med co-op och singleplayer så är jag på!

Håller med dig genomspelningen första gången vart sjukt rolig vart perfekt mix utav sp och mp spel. och sedan endgame mp, precis som ett mmo ska vara problemet jag hade vart att jag ville ha lite mer sci-fi eller något zombies ja jag vet det är så orginelt men jag ville ha infektion och mutationer eller något utöver dom vanliga mäniskorna.

Medlem

Mer Survival!! Älskar konceptet med att slängas ut lite random på en karta utan gear och sedan få hamstra till sig saker medan man kämpar mot en helikopter som kan ta en till säkerhet.. (Oh wait, det låter ju nästan som ett annat spel, kan bara inte komma på vilket)
But really, MER SURVIVAL! Älskade upplägget

ELF
Medlem

Trevligt. Får ta mig an första snart och köra klart storyn. Har knappt rört övriga delar i spelet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar