Torment: Tides of Numenera gratis i helgen

Robot
Torment: Tides of Numenera gratis i helgen

Finns egentligen ingen anledning till att INTE testa.

#rollspel, #torment-tidesofnumenera


Medlem

Hur funkar de här dealarna, är det bara gratis under helgen eller kan man spela sitt gratisexemplar för evigt?

Medlem

Du kan ladda ner spelet och lira det under helgen. Om du vill fortsätta på måndag så måste du köpa det.

Medlem

@omgponies: I en del fall skulle det alltså kunna räknas som ett "ännu högre pris" än om det aldrig funnits ett erbjudande, nämligen om man tog ner det bara för att, sen inte hinner spela ut spelet, och sen känner att man måste köpa det av "kompletionist-skäl" Inte för att jag klagar på formatet, men kan vara värt en tanke.

Redaktör
Ponny

Jag läste "numera gratis" snarare än "Numenera". Nåja.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Tyckte personligen att det var ett riktigt nice spel, men många verkar inte hålla med.

Medlem

@Witchfinder: Menar du att det blir ett högre pris i ett tidsbegränsat gratiserbjudande p.g.a. vissa spelare tvångsmässigt måste spela klart ett spel, även om det spelet ligger på ursprungspriset?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

@Priapsi: Anledningen till citattecknen var att det blir högre på så sätt att personen då köper spelet i stället för att inte köpa det. Att det på nåt sätt skulle vara konstigt är just om personen köper spelet för att den känner en sorts tvång att spela ut det.

Medlem

Värt att prova detta demo om man är intresserad! Själv tyckte jag det var helt okej, men man måste verkligen gilla att läsa dialog och beskrivningar om man vill få ut allt av spelet.

1
Skriv svar