Här är flerspelartrailern för Call of Duty Black Ops 4

Robot
Här är flerspelartrailern för Call of Duty Black Ops 4
Medlem

Looks like shit.

Medlem

Usch, jag tror jag börjar bli gammal (inte åldern utan sinnet), tycker det är så trist med alla "prylar". Kan man inte bara ha vapen och några fordon och väldesignade kartor.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Call of Duty är så j-vla America dudebro! Precis som denna trailer...

Releasehästryttare
Medlem

Jag blev mäktigt imponerad. Förbokar ingenting men om nya grafikkort är ute vid tiden då spelet släpps så hell yeah, I'm onboard!

Medlem

Det enda egentliga problemet jag har med CoD är att vapnen saknar någon form av tyngd. Tyvärr verkar det vara någonting på botten av utvecklarnas (alla tre) prioriteringslista. Tar väldigt mycket från upplevelsen att springa runt med ärtpistol.

Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Looks like shit.

japp The shit

Medlem

@kebbe: En annan oerhört viktig punkt är ljudet. Nästan alla spel saknar bra ljud. Battlefield totalt blåser banan av många titlar, likaså Overwatch och Squad.

Medlem
Skrivet av Freffo:

@kebbe: En annan oerhört viktig punkt är ljudet. Nästan alla spel saknar bra ljud. Battlefield totalt blåser banan av många titlar, likaså Overwatch och Squad.

Mycket sant! Jag ser fram emot vad Battlefield V har att erbjuda. Som jag sagt förr så är jag mycket mer för moderna vapen och utrustning så ifall ryktena stämmer att BFV är WW2 så hade det krävts något rejält för att locka mig till det snarare än CoD.

Call of Duty möter Gears of war


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Trevligt för alla de som gillar CoD men jag fattar fan inte varför man lägger tid på detta! Jag är väl en sur gammal gubbe.

Medlem
Kollade du inte liven?

@kebbe: dom har ju lagt ner massa tid på just *tyngd* på bo4 vapnen..

Medlem

Dat graphic!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Krig ser inte ut så där.

Medlem

Ännu ett COD med gripkrok och stötvågsförmågor... Nej tack. Skippar nog det här med

Medlem
Skrivet av kanshira:

Krig ser inte ut så där.

Nä det hoppas man ju är underförstått hos gemene man och inte heller målet för spelet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag förstår verkligen inte hur alla dessa COD spel kan sälja så bra varje år.
Ser likadant ut varje år, grafiken ser föråldrad ut, ljudet är inte alls bra eller är man bara bortskämd efter att ha spelat Battlefield?

Medlem

Den här trailern är det kvintessensiella dude-bro-brunst-brölet. Jag ser framför mig hur en armé av snubbar i kör skriker "Duuuuuude! Brah! This is fuckin' lit brooo!" medan de insuper trailern.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Jag blev mäktigt imponerad. Förbokar ingenting men om nya grafikkort är ute vid tiden då spelet släpps så hell yeah, I'm onboard!

Tror inte du kommer behöva något nytt grafikkort för att spelet ska glida på fint Det är ju fördelen med att det är små banor och inte så mycket bling-bling att man får höga fina FPS!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Återstår att se om DICE också väljer att hoppa på Battle Royal-tåget med nästa Battlefield.

Medlem

Som vanligt så ser det ut som dom senaste X antal CoD titlarna men med lite nya prylar

Gen
Medlem

Kan inte tänka mig att spelet tagit särskilt lång tid att utveckla, det ser ju precis ut som alla andra BLOPS. Inget nytt, inget spännande, inget banbrytande. Herregud vad slappa de är! Att något sådant ens klubbas igenom av en styrelse är för mig en gåta.

Medlem

Och här tänkte jag Coop när jag läste titeln på artiklen =/ Men det är väll straffet för att läsa saker innan man fått i sig kaffe.
btw, vf promotar dom MP? Jag skiter fullständigt i MP, jag vill ha coop SP

Medlem
Skrivet av chrille_1994:

@kebbe: dom har ju lagt ner massa tid på just *tyngd* på bo4 vapnen..

Nej, kollade trailern och märkte ingen skillnad. Har jag fel så är det kanon.

Medlem

@Frille87: De promotar mp för att spelet endast är mp. Har du missat att de skippar sp helt denna gång?

Medlem

Var nära att spy när jag såg trailern.

Medlem

@Vamp: Aha, jag måste ha gjort de

1
Skriv svar