Destiny 2 clan behöver nya medlemmar [PC]

Medlem
Destiny 2 clan behöver nya medlemmar [PC]

Hej!

Corn Fluxes and Vex Milk [FLUX] söker nya medlemmar då vi tappade en hel del medlemmar i samband med CoO.
Nu när Warmind är släppt vill vi komma igång igen! Vi pysslar med alla aktivteter. Heroic Strikes, Nightfall, Crucible och raid (inte så mycket Trials)
För ett par månader sedan gjorde vi upp till Calus i Leviathan-raiden. Nu är vi sugna på att raida igen. Så finns ett intresse för dig där är det ett plus. Annars behöver vi aktiva medlemmar som hjälper varandra och vill spela ihop. Vi är ett positivt gäng som gillar och grinda och tjata på Discord. En bra profil för dig är du är någonstans 20 år och uppåt. Vi andra är runt 30 års åldern. Och att du har en del erfarenhet inom Destiny och Destiny 2.

Det skulle vara jättesnällt ifall ni kunde +1:a denna tråd så fler såg den.
Skicka ett meddelande till mig här och ansök till clanen: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2743279

Väl mött,
Dhiammara

Medlem

Lirar dessvärre på ps4p :/


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

@marsson90: Attans! Vad tycker du om Warmind hittills?

Medlem

@staelars: Har inte kommit dit än. Slutade spela när första expansionen kom ut gillar spelet i grunden, men ingen jag känner spelar det längre vilket har gjort att jag gått vidare till andra spel. Spelade dock lite igår, och tog mig en bit in i första expansionens story.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

@marsson90: Warmind är sjukt mycket bättre än CoO. Det finns en del att grinda till och det är ett bra steg i rätt riktning imo
Säsong 3 hjälpte till en hel del också! Om du får för dig att spela på PC så får du gärna spela med oss

Medlem
Skrivet av staelars:

@marsson90: Warmind är sjukt mycket bättre än CoO. Det finns en del att grinda till och det är ett bra steg i rätt riktning imo
Säsong 3 hjälpte till en hel del också! Om du får för dig att spela på PC så får du gärna spela med oss

Tack för inbjudan, men jag kommer inte köpa om spelet samt season pass en gång till Långt ifrån tillräckligt bra för det.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

1
Skriv svar