Tredje lanseringstrailern för Hyrule Warriors på fyra år

Robot
Tredje lanseringstrailern för Hyrule Warriors på fyra år
Medlem

Detta släp gör ju inte att man blir mer sugen på att skaffa en Switch.
Mer eller mindre alla spel till Switch är remakes.

Skärpning Nintendo.

Medlem

@Zelbano: ju mer remakes destå bättre. Wiiu spelen förtjänar en större publik. Samtidigt förstår jag varför du vajnar.

Medlem

@NeoWeo: hade de gjort fler bra nya spel istället för remake av wii u spel och andra spel som funnits på andra plattformar i många år, hade jag haft kvar min switch men nu finns det inte mycket roligt till den och i bärbart läge är den usel när det kommer till ergonomi.

Medlem

Remasters och Portar är trevligt att se, men vad Switch behöver är nya spel för att locka in folk.
Vi lever dock i en tid där det är super vanligt att man köper spel flera gånger för att spelet kanske har blivit uppgraderat eller portat till en annan konsoll, kolla bara på GTA V, det har sålt så himla mycket för att det är en cross-gen + Cross platform titel, ingen vill ju spela på den gamla platformen, damn plebs liksom.
Som en person som spelar primärt på PC så tycker jag att detta är rätt galet att man köper samma spel om och om igen.

Antar att folk får göra vad dom vill med sina egna pengar, men det uppmuntrar devs och utgivare, for good or worse, att fortsätta med den här trenden.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Nu kan det inte finns så många fler spel att porta från Wii U...

Inaktiv

Om de ska porta något spel till Switch så får det väldigt gärna vara Wind Waker!

1
Skriv svar