Gustav snackar Black Ops 4-hands-on med Calle

Robot
Gustav snackar Black Ops 4-hands-on med Calle

Sammanfattning av intrycken efter spelsessionerna på både PC och Playstation 4.

#blops-4, #call-of-duty-black-ops-4, #gameplay


Medlem

De säger att det ska finnas rekyl men är det någon skillnad på PC och PS4? Jag kan tänka mig att rekylen inte existerar på konsol då det vore vansinnigt svårt att kontrollera, och kanske därför inte fanns med på PC heller i detta testet?

Med det sagt, ser och låter skitroligt! Inte spelat ett Call of Duty ordentligt sen Modern Warfare men detta lär bli något!

Medlem

Detta blir ett givet köp. Fy fan vad skönt och leant det ser ut att vara


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Luciphear: Rekyl och "spray patterns" på båda plattformarna. Men som sagt, det känns fortfarande som samma laserstrålar för det mesta. Tyngre vapen hoppar mer dock.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Moderator | Testpilot

Låter som att det här kan bli ruskigt kul Inte spelat sedan Black Ops 2 själv (och tyckte inte om det heller) så vill nog hoppas att det här blir bra nog så jag ger det en chans


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Intressant, nya livsystemet kmr nog göra att det blir lite mer lagfokuserat.

Kommer "War mode" till Black Ops 4? Tyckte det är det roligaste spelläget i ww2 på grund av att man slipper killstreaks och belönas för att samarbeta med varandra och inte enbart försöka få så hög K/D-ratio som möjligt.

Medlem

På Cånsuulee.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser ju rätt kul ut.
fortfarande p2p servar ?

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Ser ju rätt kul ut.
fortfarande p2p servar ?

Det är dedicated servers som gäller


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Ser helt OK ut, men jag ser inget utrymme för att kunna bli bättre på någonting, att träna och bli mer skillade än dina motståndare. Med vapen som inte har mycket rekyl så blir det mest vem som skjuter först som vinner. Hoppas man får testa beta.

Medlem

Det där såg ju riktigt kul ut! Perfekt med ett COD nu när det ser ut att bli WW2 för BF

Medlem

Första CoD som jag är åtminstone lite intresserad av sedan första Black Ops.

De måste ha dedikerade servrar och helst en server browser. Och gratis DLC-kartor så de inte splittrar spelarbasen, främst på PC som alltid är mindre än konsol nuförtiden.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

@kLIMAX_: ok skillnaden är?

Medlem
Skrivet av Cyberz:

@kLIMAX_: ok skillnaden är?

Vänligen läs: https://www.serverpronto.com/spu/2015/11/why-dedicated-server... och https://www.techrepublic.com/article/understanding-the-differ...


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

1
Skriv svar