Blir det WW2? Här ser du Battlefield V avtäckas i kväll!

Robot
Blir det WW2? Här ser du Battlefield V avtäckas i kväll!

Dice rycker täckelsen av årets stora krigsspel – se det live.

#battlefield-v, #bf5, #bfv, #dice, #digital-illusions, #ea, #releaselistan


Medlem

klockan klockan 23!

Hoppas på Vietnam eller alternativ nutid, men det är tyvärr inte det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

klockan klockan 23!

Hoppas på Vietnam eller alternativ nutid, men det är tyvärr inte det.

Såvida Dice inte trollade med sin teaser så är det helt omöjligt att det blir Vietnam då den visade ett krig där britterna och tyskarna stred mot varandra.

Medlem

Blir nog nutid. Tror de använder andra namn om det är en fristående episod. Som de gjorde med BF1. Tycker det kan vara helt ok, om de har utvecklat spelet.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Såvida Dice inte trollade med sin teaser så är det helt omöjligt att det blir Vietnam då den visade ett krig där britterna och tyskarna stred mot varandra.

Jo, vet det. Därav kanske alternativ nutid fast troligen inget av dem.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jo, vet det. Därav kanske alternativ nutid fast troligen inget av dem.

En alternativ nutid vore häftigt!

Medlem

Bara Dice inte gör en CoD, en massa tekniska prylar... Så trött på det...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Eller som någon sa. Från ww2 till nutid. Flytande. Skulle ju dock ha inneburit helt sjukt mkt jobb.

Medlem

"D-Day paratrooper"

Enormt taggad på WW2!

Medlem

WW2 i Frostbite-motorn *dregel* - (det vattnas i munnen)


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av DitroX:

WW2 i Frostbite-motorn 🤤

Utveckla? Vad är det för fel på motorn tycker du?


signatur

The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.

Inaktiv
Skrivet av NGaunt:

Utveckla? Vad är det för fel på motorn tycker du?

Utveckla? Hur kom du fram till att han tycker det är någonting fel på frostbite?

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Utveckla? Hur kom du fram till att han tycker det är någonting fel på frostbite?

När man skriver från mobil, antar personen har gjort, då kan man tolka det hur som helst.
Folk som använder emotes från mobilen, jag förstår inte sånt folk, speciellt när de kommenterar på forum. D:

Medlem

@conthox: Vore riktigt kul. Battlefield Wolfenstein, typ. Eller Battlefield: Iron Sky. Framtidsnazis, kort sagt!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av NGaunt:

Utveckla? Vad är det för fel på motorn tycker du?

Vad ska jag utveckla? Det är inget fel på motorn. Hur kom du fram till att det skulle vara något negativt med min kommentar? Jag älskar frostbite!
Det jag menade med "WW2 i Frostbite och *dregel-emoten* var att det vattnas i munnen så att säga, det skulle bli häftigt!

@anon_319742 Precis.

@Dahlis87 När jag skrev hade jag inte tillgång till dator. Bytte till ordet *dregel* istället för emoten, då enligt bilden ovan så blev det bara en fyrkant.

"Folk som använder emotes från mobilen, jag förstår inte sånt folk".
Så du har aldrig använt någon emote när du skickat sms/meddelanden eller använt :D/D: etc från mobilen?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

http://d.rtag.me/upload/imkSZsIq.png

När man skriver från mobil, antar personen har gjort, då kan man tolka det hur som helst.
Folk som använder emotes från mobilen, jag förstår inte sånt folk, speciellt när de kommenterar på forum. D:

På min dator syntes emojin med Firefox, Chrome, Vivaldi och Edge. Däremot syntes den inte på mobilen med Chrome eller Samsung Internet.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Kan bara önska att dom saktar ner tempot lite

Medlem

@Robalicious: Jag såg en jämförelse mellan BF3 och BF4 där han beskriver hur skönt flow det är i BF3 jämfört med BF4 och drog samtidig parallellen att BF 1942 gick betydligt långsammare.
Spelvärlden förändras, 1942 var grymt spel då men generationen idag skulle nog tycka att det gick på tok för långsamt.
Samtidigt som jag gillar tempo tycker jag BF1 har lite för högt sådant och att jag verkligen håller med dig där, samtidigt har BF konkurrens som de behöver matcha. Vill mam ha simulator finns ju ARMA tex.

BTW riktigt taggad för ikväll! Sjukt sugen på WWII!

Medlem

Kan Frostbite 4 vara på gång? Någon som har koll på sånt?
OBS! Inget negativt med Frostbite 3 - det jag menar är att vad är nästa steg.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av DitroX:

Vad ska jag utveckla? Det är inget fel på motorn. Hur kom du fram till att det skulle vara något negativt med min kommentar? Jag älskar frostbite!
Det jag menade med "WW2 i Frostbite och *dregel-emoten* var att det vattnas i munnen så att säga, det skulle bli häftigt!

@veckans Precis.

@Dahlis87 När jag skrev hade jag inte tillgång till dator. Bytte till ordet *dregel* istället för emoten, då enligt bilden ovan så blev det bara en fyrkant.

"Folk som använder emotes från mobilen, jag förstår inte sånt folk".
Så du har aldrig använt någon emote när du skickat sms/meddelanden eller använt :D/D: etc från mobilen?

Haha, jag får ta och be om ursäkt då det är fel på mina ögon. Såg det som en smiley som spydde..


signatur

The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.

Medlem

@NGaunt Haha! Nemas problemas!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av DitroX:

Vad ska jag utveckla? Det är inget fel på motorn. Hur kom du fram till att det skulle vara något negativt med min kommentar? Jag älskar frostbite!
Det jag menade med "WW2 i Frostbite och *dregel-emoten* var att det vattnas i munnen så att säga, det skulle bli häftigt!

@veckans Precis.

@Dahlis87 När jag skrev hade jag inte tillgång till dator. Bytte till ordet *dregel* istället för emoten, då enligt bilden ovan så blev det bara en fyrkant.

"Folk som använder emotes från mobilen, jag förstår inte sånt folk".
Så du har aldrig använt någon emote när du skickat sms/meddelanden eller använt :D/D: etc från mobilen?

Jag använder bara emotes i chatt appar/program. Inte på forum, där du missade att citera ser jag, "speciellt när de kommenterar på forum.".
Jag kan använda emotes, om det redan finns på forumet som tex de som du syftade på, " ". Fast kommenterar jag från mobil/surplatta, så använder jag väldigt sällan emotes. Mest för sånt här kan inträffa.

Skrivet av ArcticFire:

På min dator syntes emojin med Firefox, Chrome, Vivaldi och Edge. Däremot syntes den inte på mobilen med Chrome eller Samsung Internet.

Kör Chrome och w7 om det nu spelar någon roll.

Skägg.
10 Chambers

Jag vet något som inte ni vet...


signatur
Medlem

Ser ut att bli ett skönt WW2-år!
BF:V för lite action och tempo, Post Scriptum för strategi och kommunikation : )

Medlem

Battlefield V = WW2 med en twist ser det ut som

"Learn how Battlefield V revisits WW2 with a twist" eller liknande var det en text som sa, som försvann fort.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kan dom inte mixa till det ordentligt, varför hålla sig till ett specifikt krig eller händelse. Bara kööör, mixa hej vilt och gör något unikt.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag vet något som inte ni vet...

Du får la ta och berätta då

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag vet något som inte ni vet...

Taskigare inlägg får man leta efter

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag vet något som inte ni vet...

Har man sagt A får man säga B.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

Kör Chrome och w7 om det nu spelar någon roll.

W7 verkar vara orsaken till att de inte syns. De är inbyggda i W8 och W10, medan W7 har stöd för svartvita via någon uppdatering och man behöver installera någon skild font om man vill ha dem i färg. Har man Office 2016 så får man fonten genom en uppdatering.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

12
Skriv svar