Onsdagsstreamen – nu på TORSDAG! Rösta här

Robot
Onsdagsstreamen – nu på TORSDAG! Rösta här

Denna veckas stream sköts upp en dag på grund av spelresor. Men du kan rösta nu!

#grim-dawn, #holdfast, #midair, #stream, #tooth-and-tail


Moderator | Testpilot

Raft! Stötta unga svenska spelutvecklare!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Geeks Gaming

Störst flotte vinner! Jag börjar min ikväll! Hajp!

Medlem

Gillar verkligen stream-initiativet. Man kan få få en liten hum om spel verkar roliga eller inte. O naturligtvis gör presentatören mycket. D.v.s ni på FZ gör det skoj att titta. För ni säger vad de flesta tänker "hur fasiken gör jag här"

Gnällkuk

Grim Dawn ftw! Riktigt bra spel Kommer ny expansion ganska så snart också. Andlig uppföljare till Diablo 2 skulle jag säga.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Raft är ju bara Early Access.
från steam:
Notera: Detta Early Access-spel är inte färdigt och skulle kunna ändras ytterligare. Om du inte känner för att spela spelet i sin nuvarande form bör du vänta för att se om spelet fortsätter utvecklas mer.

Gör mig ointresserad. Liknar många andra spel som utspelar sig på land.

Medlem

grim dawn är ren diabloklon och bra, men inte så kul att se! rekommenderar köp ändå för alla som gillar såna spel. det är ganska bra ägt i minst ett år redan.


signatur

//monster

1
Skriv svar