Bekräftat – Battlefield V är ett WW2-spel!

Robot
Bekräftat – Battlefield V är ett WW2-spel!

Dice och EA skippar Premium Pass. Se första gameplay-trailern!

#battlefield-v, #bf5, #bfv, #dice, #ea


Medlem

Mestadels en presentatör med sina torra skämt... Visa mig lite BFV gameplay istället!

Medlem

Varför ens slösa pengar på denna skit till presentation? Lägg ut ett gameplay-klipp på Youtube och släng ut ett pressmeddelande till alla spelsidor. Battlefield är så casual nu så alla vet om Battlefield.

Fragtjuv

Fortifications låter intressant.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skägg.
10 Chambers

Ja, detta blev lite segt. Var på en tvåtimmarsdragning tidigare idag i samma lokaler (läs om det klockan 23).


signatur
Medlem

Battleflop V
Varför hitta på något nytt och fräscht när man kan ta vad konkurrenterna har gjort och piffa upp det lite grann med sin egna identitet.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Yes!


signatur

Meep!

FM-guru
F.d. Sisyr

Det vill till att det är en riktigt stark produkt om man ska överleva konkurrensen, då jag tänker mig att EA nog vill ha rejäla försäljningssiffror om man ska fortsätta lägga krut på BF-serien.

Medlem

Ingen BR läge?

Medlem
Medlem

Verkligen en snarkfest till presentation, onödiga klipp till någon slumpmässig person som berättar några funktioner i spelet innan det klipps tillbaks till "studion".

Massa skitsnack om hur engagerade de är i spelarna och ryggdunkande att de tagit bort premium pass...

Och inget av spelet har visats hittills...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Inga Expansioner
Inga Premium saker
Inte Pay 2 Win

Så hur kommer EA få in pengar från en person som redan har köpt spelet?
Det kommer garanterat bli Lootboxes/microtransactioner på något sätt.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Avstängd

@Godofcheese:

EA vill göra sig bättre bland alla spelare. Därav den gratis uppdateringen till FIFA med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: Det är EA, så blåögd är det inte tillåtet att vara :>


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Nu kom lite gameplay....Style over substance är allt jag tänker...Ser så oerhört tråkigt och ooriginellt ut.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

"Jaaaa, WW2!"
*ser trailer*
"....temat blir åt det barnsligare hållet? :/ "

Medlem

SJWfield?
Fick också Fortnite smak i munnen av trailern, usch

Medlem

Hoppas de verkar bättre när man får se lite multiplayer gameplay. Blev inte impad av reveal trailern.

Releasehästryttare
Skrivet av raxogox:

SJWfield?

Bara för att det va en tjej med eller vad?

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Battleflop V
Varför hitta på något nytt och fräscht när man kan ta vad konkurrenterna har gjort och piffa upp det lite grann med sin egna identitet.

Ska man gå tillbaka, så var Battlefield 1942 bra mycket bättre än första Call of Duty spelet.

Och varför kalla det en flopp, när den inte ens har släppts? Vi har sett 2.5 min av en cinematic som troligtvis är singelplayer. Knappast ett helhetsintryck av spelet. Jävlar vad troll det ska finnas...


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Fyfan vilken jävla p12-dynga. Reskin av sketna och tomma BF1. "Vi går tillbaka till rötterna" my ass. Många kvinnliga fotomodeller som sprang runt med robotarmar under andra världskriget? Nae Ush vilken stinkande påse hundskit.

Medlem

Om de satsade på en mer rå och realistisk stämning i BF1 så är ju detta raka motsatssen. Vet inte om jag gillar eller ogillar...

Medlem

Hurra, ett live service Battlefield.

Vilken tid man lever i.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Ingen BR läge?

Den beksirvning de gav av game modet efter Grand operations lät väldigt mycket som en BR variant. Att airdroppas med bara en kula eller så till ett vapen och sedan får man hitta det man behöver i konkurrens med andra. Kommer ej ihåg vad det kallade det dock.

Medlem
Skrivet av pelson:

Fyfan vilken jävla p12-dynga. Reskin av sketna och tomma BF1. "Vi går tillbaka till rötterna" my ass. Många kvinnliga fotomodeller som sprang runt med robotarmar under andra världskriget? Nae Ush vilken stinkande påse hundskit.

Var nog en del som är upprörda nu som var P12or när BF1 släpptes, just saying

Medlem

Inge battle pass - yaaaay!
Inga expansioner - yaaaay?

Kommer det komma ett par nya kartor gratis med tiden eller slopar dom nytt innehåll helt? Missade mkt av presentationen och har inte tid att se resten av den imorgon


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Meurik:

Ska man gå tillbaka, så var Battlefield 1942 bra mycket bättre än första Call of Duty spelet.

Och varför kalla det en flopp, när den inte ens har släppts? Vi har sett 2.5 min av en cinematic som troligtvis är singelplayer. Knappast ett helhetsintryck av spelet. Jävlar vad troll det ska finnas...

Bara för att jag har en annan åsikt än dig så betyder det inte att det är troll.
Mr. Troll.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Trailern lämnade väldigt mycket att önska. Såg rörigt och identitetslöst ut.

Medlem

Såg ut som ett lekfullt fps i ww2 anda gillart!

Medlem
fresh

@Cybersoul: detta battlefield kmr säkert vara den bästa fps spelet jag har spelat!

Skriv svar