Se första trailern från World War 3

Robot
Se första trailern från World War 3

Modern warfa... förlåt, modern krigsföring som luktar lite Battlefield.

#releaselistan, #world-war-3


Medlem

Ser intressant ut. Trevligt för oss på Steam att få ett ett Battlefield liknande spel med fordon på slagfältet. Pansarvagnar sågs i videon men jag hoppas även helikoptrar finns med då de är så djävulskt roliga att styra. Usually iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Redeemer vid 1:25


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Jag gillade grafiken och vill nog se lite mer gameplay.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill se riktigt gameplay, kan inte lita på den där videon öht.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Såg faktiskt ganska lovande ut!

Medlem

Givetvis inte äkta gameplay men det som visades såg snyggt och lovande ut! Ska definitivt bli intressant.

Man kunde inte välja en bättre tid att släppa trailern/teasern. Efter hela BFV kaoset så kommer en exakt sådan trailer de vill se. Men det är bra att BF kommer få lite konkurrens på deras egna område.

Medlem

Ännu ett krigsspel... Ok överraska mig med en nytänkande och genomarbetad singleplayer upplevelse, med en stark/emotionell handling och intressanta karaktärer...

Inte?

Medlem
Gen
Medlem

Bara jag som inte tyckte det var så snyggt? Battlefield känns ju definitivt snyggare än detta. Animationerna verkade något klumpiga.

Skrivet av Gen:

Bara jag som inte tyckte det var så snyggt? Battlefield känns ju definitivt snyggare än detta. Animationerna verkade något klumpiga.

Det är lite för att Battlefield är ett av de snyggaste spelen som finns på marknaden, det är inte många som kan konkurrera mot EA's finansiella muskler och Frostbite-motorn.

Jag tycker personligen att den här grafiken ligger ungefär på något av de lite äldre cod spelen, säg Ghosts, BO2. Inte direkt dåligt men kan inte konkurrera grafiskt med BF.

Medlem

Vart fan är brudarna

Medlem

@eddie the eagle: Dålig jämförelse med COD då de i sin tur är en av genrens/branschens svagare titlar grafiskt sett :D...
But I get ur point.

Medlem

Man had ju lätt kunna tro att detta var en bf-trailer. Om nu det inte hade visats upp förra veckan.

Gen
Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Det är lite för att Battlefield är ett av de snyggaste spelen som finns på marknaden, det är inte många som kan konkurrera mot EA's finansiella muskler och Frostbite-motorn.

Jag tycker personligen att den här grafiken ligger ungefär på något av de lite äldre cod spelen, säg Ghosts, BO2. Inte direkt dåligt men kan inte konkurrera grafiskt med BF.

Du har en poäng och med tanke på att det är en ny liten Polskt studio, men jag minns att Techland överraskade med Dying Light och levererade ett riktigt snyggt spel (på den tiden).

Medlem

Denna trailer var väldigt lovande. Kan behövas ett bra copy paste på BF konceptet. Ska bli spännande att följa

Medlem

Förstör nu inte spelet med kvinnliga soldater, min spåkula säger att det inte finns kvinnliga soldater i framtiden. /s

Medlem

Kul, kan det vara spelet jag hoppades att BFV skulle bli.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vill se riktigt gameplay, kan inte lita på den där videon öht.

Man såg ju i alla fall ungefär vad som är att väntas. Till exempel plate carriers med simulerade plattor i sig. Verkar betydligt mer lovande än Battlefield V.

Skrivet av McNord:

Förstör nu inte spelet med kvinnliga soldater, min spåkula säger att det inte finns kvinnliga soldater i framtiden. /s

Tror ingen skulle klaga på det.
Dock fullt förståeligt att folk grinar över den larviga skohornade kapten krok liknande tösen i nya battlefield dock.

Medlem
Skrivet av loerk:

Man såg ju i alla fall ungefär vad som är att väntas. Till exempel plate carriers med simulerade plattor i sig. Verkar betydligt mer lovande än Battlefield V.

Tror ingen skulle klaga på det.
Dock fullt förståeligt att folk grinar över den larviga skohornade kapten krok liknande tösen i nya battlefield dock.

Tror inte heller någon skulle klaga på det. Men det är inte alls ovanligt med kvinnliga soldater idag så då borde det vara "historiskt(?) korrekt" att ha kvinnliga soldater i just detta spel. Frågan är om de finns med i spelet... och varför ingen verkar bry sig. Hmm.

Medlem
Skrivet av esset:

Vart fan är brudarna

Det är inte DICE som är utvecklare, så spelet är mer realistiskt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

NEJ TACK!!!!
Snart dags för ett riktigt spel BF5 WWII !!!! HOAH!!!!!

1
Skriv svar