Så här kommer vi sälja FZ-muggen

Skägg.
10 Chambers
Så här kommer vi sälja FZ-muggen

signatur
Medlem

Nice. När kommer den ut för beställning? Jag behöver mig ett guldhandtag på muggen snarast!


signatur

Halo kompis!

Medlem

Haha, jag köper omedelbart ett Season pass så jag får tillgång till alla godsaker.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Gillar att muggen är lite avrundad, snygg modell. Lite roligare än den vanliga helt cylinderformade modellen som "alla" har.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Grukk:

Gillar att muggen är lite avrundad, snygg modell. Lite roligare än den vanliga helt cylinderformade modellen som "alla" har.

5) Obs. Föremålen på bilden kan komma att ändras


signatur
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

5) Obs. Föremålen på bilden kan komma att ändras

Ahaa! Det stod inte på bilden. Eller är jag blind?
Men dåså! Får hålla tummarna då!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Kan man förbeställa Keramik Deluxe Edition redan idag och få den signerad månntro?

I lol'd


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

WTB!!
Den kommer få dela användning på jobbet med Portal 2 muggen, på varannandag-basis

Medlem

Kommer det alltså finnas en standard edition, gold edition, super extra deluxe platinum edition? Vad blir extra då, förutom handtagen? Lägger ni ett spel till de specialutgåvorna ?

Medlem

Glöm inte att muggen görs i samarbete med EA Games!


signatur

Burn in the light.

Medlem

Åh, helt underbart cringe <3


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Är det fel om man verkligen gillar guldhandtaget?

Medlem
Skrivet av redruM:

Glöm inte att muggen görs i samarbete med EA Games!

Så.... det kommer vara hål i botten men köper man DLC 3 så får man en kork att sätta i hålet?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Den mest brinnande frågan måste väl ändå vara: Vad står M.U.G.G. för?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Akronym:

@Carl Johansson-Sundelius: Den mest brinnande frågan måste väl ändå vara: Vad står M.U.G.G. för?

Min Universella GurbelbrännarGreppare.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Så uppenbart nu när du har skrivit ut det i klartext!


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Är det bara jag som inte fattar om det är ett skämt eller om det faktiskt kommer en kopp att köpa?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Är det bara jag som inte fattar om det är ett skämt eller om det faktiskt kommer en kopp att köpa?

Du kommer kunna köpa en FZ-kopp. Men den här tråden är ett skämt, den kommer inte säljas med patchar och DLC.

1
Skriv svar