Här är teasern för Fallout 76

Robot
Här är teasern för Fallout 76

Vad ÄR det här? Låt spekulationerna börja!

#bethesda, #fallout-76, #reveal, #teaser


Medlem

Vart är mitt Elder Scrolls >:(

Releasehästryttare

Consider me hyped!

Medlem

Årtalet i starten är ju lite intressant.
27 Oktober 2102.

Medlem

Arena shooter

Ambassadör
Xbox

Det här sa ju inget... Undrar varför de gör Fallout 76 i stället för Fallout 5, det måste ju betyda att det är något annorlunda. Försiktigt optimistisk... kan fortfarande vara mobilspel, VR eller något annat bjäfs.


signatur

Jump in.

Medlem

Enligt en artikel på Kotaku ska spelet ha något med "online game" att göra.

Vi får väl se.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Geeks Gaming

Oj verkar va bättre än jag trodde. Dock ingen ny motor. Men kan hoppas på att dom fixat saker som dom tog bort i 4an och gjort spelet mer som 3/Vegas

Medlem
Skrivet av Fezk:

Enligt en artikel på Kotaku ska spelet ha något med "online game" att göra.

Vi får väl se.

mmm

https://twitter.com/jasonschreier/status/1001826335189274625

F-n hoppas inte det :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är mer hypead för Wasteland 3. Som Fallout skulle sett ut ;P

https://www.youtube.com/watch?v=T9SvLO27K7g

Moderator | Testpilot

Har troligen med byggandet från Fallout 4 att göra och så är det någon form av online component också. Kanske att man kan besöka sina vänners världar och liknande.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Rackaren:

Är mer hypead för Wasteland 3. Som Fallout skulle sett ut ;P

https://www.youtube.com/watch?v=T9SvLO27K7g

Faktiskt, håller med. Därför backade man det också.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Redan uppe i 76? Vad hände med 5 - 75 *pappahumor-skrockar*

Medlem

HYPE

Hoppas att det blir som de tidigare Fallout spelen för då söker jag garanterat semester (när vi vet release)

Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

Oj verkar va bättre än jag trodde. Dock ingen ny motor. Men kan hoppas på att dom fixat saker som dom tog bort i 4an och gjort spelet mer som 3/Vegas

Har du någon källa på att det fortfarande är Creation Engine? Eller tänker du bara på hur trailern ser ut för den ser tyvärr ut som om de använder samma gamla skräpmotor. I så fall får det vara.

Medlem

Om det Schreier säger stämmer så passar det bra med informationen som läktes med en nypa salt på 4chan igår

Medlem
Skrivet av Pigge88:

Om det Schreier säger stämmer så passar det bra med informationen som läktes med en nypa salt på 4chan igår

https://i.imgur.com/OdQySrr.png

nä vilken besvikelse om det stämmer


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Geeks Gaming
Skrivet av anon_319742:

Har du någon källa på att det fortfarande är Creation Engine? Eller tänker du bara på hur trailern ser ut för den ser tyvärr ut som om de använder samma gamla skräpmotor. I så fall får det vara.

Är väl mer en gissning av mig. Mest för det har inte gått så lång tid sedan förra spelet. Och det verkar som de inte är "main" studion som gör spelet utan Montreal och Austin. Och ser ut som fallout 4.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

nä vilken besvikelse om det stämmer

lite mer, ta det med en nypa salt

Medlem

Kommer vara ett spel folk inte vill ha, hypen kommer gå i botten fort. Slår vad om alla mina snorkråkor på det.

Gen
Medlem
Skrivet av anon_319742:

Har du någon källa på att det fortfarande är Creation Engine? Eller tänker du bara på hur trailern ser ut för den ser tyvärr ut som om de använder samma gamla skräpmotor. I så fall får det vara.

Skrivet av Jinxswe:

Är väl mer en gissning av mig. Mest för det har inte gått så lång tid sedan förra spelet. Och det verkar som de inte är "main" studion som gör spelet utan Montreal och Austin. Och ser ut som fallout 4.

Alltså, de kan ju omöjligtvis vara så dumma att de fortsätter använda den där antika bajsmotorn? Varför inte använda den superba idTech6 tex? Eller UE4? Vad som helst är ju bättre än Creation Engine...ja om de nu inte gör en enorm uppdatering av den.

Geeks Gaming

@Gen: Ganska enkelt faktiskt. Allt finns redan där. Av samma anledning CoD envisas med att köra samma skräp. Du behöver inte göra så mycket mer om du kan återanvända allt.

Men nu är det ju snack om ev online stuff för detta spelet. Så vi får se. Snart E3

Ambassadör
Xbox

Competitive multiplayer hero shooter?

-Im out.


signatur

Jump in.

Medlem

"I think it's really important to reiterate this: Anyone who spends the next two weeks expecting Fallout: 76 to be a new traditional single-player RPG will be VERY disappointed"

Säger https://twitter.com/jasonschreier från Kotaku.

Så ja, ta det lugnt med hypen för ett singleplayer tills vi vet mer på E3. ;p


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Tror på ett nytt multiplatform managementspel...suck


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av Kvadruppelmas:

Tror på ett nytt multiplatform managementspel...suck

Håller med, gissar ngn form av Fallout Shelter 3D multiplayer.
Suck.

Geeks Gaming
Skrivet av Rh3nium:

Håller med, gissar ngn form av Fallout Shelter 3D multiplayer.
Suck.

Börjar faktiskt också tro de "When the fighting has stopped, and the fallout has settled..."

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

nä vilken besvikelse om det stämmer

Fy helvete vilken besvikelse isåfall ja... Visst kanske det kan bli coolt men... Inte riktigt vad jag är sugen på.

Medlem

Om alla rykten stämmer så följer det i Bethesdas senaste trend att bajsa på Fallout serien, förstöra det som folk faktiskt tycker om med serien, för att göra det mer öppet för yngre personer.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Dom kommer visa detta och folk kommer bli extremt besvikna och hypen lägger sig, sen kommer dom dra på en trailer till nästa Elder Scrolls och hypen kommer igång igen.

Dom måste ha något i bakfickan om Fallout76 nu är vad alla rykten säger.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

12
Skriv svar