Här är teasern för Fallout 76

Medlem

Never forget

Medlem

Vault 76, en poster med Amerika 1776-2076... Det här kommer att handla om återuppbyggande av civilisationen (eller åtminstone ett försök därav)!

Det här kommer att bli intressant, ser ut att vara byggt i ny motor också!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

@Oggmeiler: context? Tycker det låter vettigt? Sen att den streamlinade dialogen samt det mesta sög i FO4, så är väl den där grejjen inte det faktiska problemet. Utan snarare att det var trist dialog samt att världen var skräp i jämförelse med 3an.

I like what we’ve done with the dialogue system… and having played Fallout 3 again recently I keep, in Fallout 4 when I’m playing, I keep hitting the button to leave dialogue. I keep forgetting, ‘Oh, I can just walk away’. I don’t have to wait for this guy to stop talking’. And now I’m playing other stuff, where there’s dialogue and I’m thinking, ‘Oh, I wish I could just walk away’. Because I don’t have the attention span for long dialogue! . . . Unless it’s Uncharted or anything by Naughty Dog, and then I never skip any of the dialogue – ’cause theirs is awesome.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

@Oggmeiler: context? Tycker det låter vettigt? Sen att den streamlinade dialogen samt det mesta sög i FO4, så är väl den där grejjen inte det faktiska problemet. Utan snarare att det var trist dialog samt att världen var skräp i jämförelse med 3an.

I like what we’ve done with the dialogue system… and having played Fallout 3 again recently I keep, in Fallout 4 when I’m playing, I keep hitting the button to leave dialogue. I keep forgetting, ‘Oh, I can just walk away’. I don’t have to wait for this guy to stop talking’. And now I’m playing other stuff, where there’s dialogue and I’m thinking, ‘Oh, I wish I could just walk away’. Because I don’t have the attention span for long dialogue! . . . Unless it’s Uncharted or anything by Naughty Dog, and then I never skip any of the dialogue – ’cause theirs is awesome.

https://metro.co.uk/2015/08/20/bethesdas-pete-hines-fallout-4...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

@Godofcheese: ja mitt citat var därifrån? Jag menar att en bild med ett lösryckt citat är skräp.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Kan dom göra en Valve? Suckandet till Artifact kommer till minnes.

Jag skulle kunna ställa mig bakom en typ Frostpunk-aktig Fallout klon, fast med längre scenario.

Men inte en MOBA :'(


signatur

Nämen!

Medlem

Kan man ju hoppas på en större värld och flera öppna hus, Flera typer av fiender eller NPC´s samt enormt mycket mera som man saknade i den förra delen. Borde ju kunna gå att genomföra med dagens teknologi.

12
Skriv svar