The Crew 2 Beta Invites (PC) Edit: 2 kvar

Medlem
The Crew 2 Beta Invites (PC) Edit: 2 kvar

Yo! Gott folk, sitter här med 3 friend invites till The Crew 2 -betan som börjar imorrn.

Är det nån som e sugen så släng ett PM eller posta här. (kräver att man e polare i Uplay/ Ubiclub eller vad det nu heter, men det fixas ju lätt förutsatt att du har konto).

OBS! För PC endast vad jag kan förstå, cross platform invites funkar ej afaik.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Moderator | Testpilot

Låter skoj! Jag tar gärna en nyckel och lägger till dig på Uplay


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Inga nycklar, måste ha dig som vän innan. vad heter du på Uplay?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zymac:

@uberpwnage2.0: Inga nycklar, måste ha dig som vän innan. vad heter du på Uplay?

Ah! Är så van att det gäller nycklar haha

rizefall


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

kompisinbjudan skickad på ubi


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Kul! Vi kommer att ha ett gäng nycklar också!


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Tjena! Hade vart schysst om jag kunde få en Invite, Uplay: EyLyssna. Jag signade upp för ps4 betan och har en oanvänd kod, skulle jättegärna kunna dela ut koden till någon som vill ha den.

Medlem

@Zymac: Har du en inbjudan kvar tro? Uplay: EyLyssna

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Medlem

Eftersom FZ:a ninjade mig med 500 nycklar så känns denna tråd lite överflödig nu, men den får ligga kvar ifall, mot all förmodan, någon inte fått access.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

@Zymac: Sorry (not sorry!)


signatur
Medlem

@Zymac: Tjena, måste vänta på acces till betan. Antar att det kommer ta tid. Hade vart schysst om du kunde invita mig, sugen på o spela lite haha:p uplay: EyLyssna

Medlem

@alexsinani: Det e lika stora problem för de som blivit invitade av kompisar som det är att redeema kodnycklar (lååång väntetid). servrarna e överlastade som tusan, men sure, jag addar dig o slänger en invite så snart jag kan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

@Zymac: Ahh såg massor av klagomål på twitter, men det är ju kul att det är så många som vill testa. Hojta till på uplay om du vill lira lite pvp sen

1
Skriv svar