Nu får ni fixa den här saken med följda trådar.

Medlem
Nu får ni fixa den här saken med följda trådar.

Sjukt jobbigt att man inte bara kan klicka på länken och sedan slutar man följa den som det var innan. Jag vet att ni tycker det är jobbigt själva, något annat vore konstigt.

Kan ni åtminstone lägga knappen sluta följa högst upp på sidan eller där med. Jag vet att ni vill ha sjukt mycket klicks och att denna nya design låter er få det, men någon måtta får det väl ändå vara?

Det var bättre förr, helt klart.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers

Haha. Lugn och fin, vi känner ju ändå varandra.

Högsta prio är en sajt vars funktioner uppskattas av de som läser den (inklusive oss själva). Klick är sekundärt (vi gjorde till och med flera åtgärder med nya sajten som minskar klicken, såsom quizar, flersidiga artiklar, etc).

Så här funkar det: när du skriver i en tråd börjar du följa den (likadant som som innan), men du vill alltså att den avföljs när du läst nya sva (och inte aktivt skriver något nytt)?
Swec har ingen notifikation vid nya svar alls, bara vid direkta citat, men då känns det som man kan missa trådar man är delaktig i.
Att flytta en knapp (eller dubblera den) borde vara en liten sak. Större ingrepp får vi diskutera (tycker alla att det här sättet är irriterande, etc).


signatur
Medlem

Alla har en smärtgräns.

Innan så klickade man på följda trådar, då var det som att den liksom slutade följa alla dom, för man hade då blivit uppmärksammad på det. Då var det en drop down lista, nu måste man dessutom gå till en helt ny sida.

Men det är ju säkert en liten sak att lägga till knappen överst med liksom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Men det är ju säkert en liten sak att lägga till knappen överst med liksom.

Ber @klorixx kika på det.


signatur
Medlem

Lägg också en knapp, vid någon av dom röda linjernas slut.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Jag vet inte exakt vad det är ni diskuterar ovan, men jag känner så att det vore mycket bättre att INTE automatiskt följa en tråd när man skriver något. Nu får man gå on och klicka bort detta, eller så finns det kanske någon inställning jag har missat?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag vet inte exakt vad det är ni diskuterar ovan, men jag känner så att det vore mycket bättre att INTE automatiskt följa en tråd när man skriver något. Nu får man gå on och klicka bort detta, eller så finns det kanske någon inställning jag har missat?

Det kanske går att fixa en inställning för detta, men generellt så vill man väl fortsätta att vara delaktig i en diskussion om man beger sig in i den?


signatur
Relik 📜
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag vet inte exakt vad det är ni diskuterar ovan, men jag känner så att det vore mycket bättre att INTE automatiskt följa en tråd när man skriver något. Nu får man gå on och klicka bort detta, eller så finns det kanske någon inställning jag har missat?

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det kanske går att fixa en inställning för detta, men generellt så vill man väl fortsätta att vara delaktig i en diskussion om man beger sig in i den?

https://www.fz.se/profil/installningar


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det kanske går att fixa en inställning för detta, men generellt så vill man väl fortsätta att vara delaktig i en diskussion om man beger sig in i den?

Mycket bra poäng, men ibland har man kanske bara en reflektion att komma med eller vill säga något positivt som inte nödvändigtvis behöver följas upp

Jag såg Emil nu hade sett inställningen.

Tackar!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Tackar!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar