Quiz – Efter undergången

Robot
Quiz – Efter undergången
Medlem

4/10 Korrekta svar!
Du kommer (nog) leva tillräckligt länge för att få testa en mutation.

Jag går till skämshörnan... Jag är troligtvis en av de första som dör i en eventuell katastrof.

Medlem

9/10 Gissade på Mr Prepper och torskade på Fallout frågan av alla, kunde svurit på att smooth talker var kopplad till Charisma... Det var länge sedan man spelade originalen nu...

Edit: Varför envisades dom med att kalla Ford Falcon:en för fabrikens färgkod i Mad Max spelet? I filmerna är den ju känd som The V8 Interceptor?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

2/10 Korrekta svar!
Med det postapokalyps kunnandet är vi förvånade att du överlevt strålningen från den här skärmen.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

7/10, passande när 7 av mina top 10 titlar på steam är postapokalyps xD


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

7/10


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

@SID 6.7: Jag var också övertygad om att Smooth Talker var karisma. Darnit.

För övrigt. 4/10. Nu får jag börja preppa domedagen bättre.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

5/10


signatur

Meep!

Medlem

8/10. Fuck yeah.


signatur

I drank what?

ELF
Medlem

Skrattade för mig själv över att jag kunde fråga 9.... Har aldrig lyckats banka in kartan i skallen, men känner igen i stort sett alla namn.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

MEG
Medlem

4/10 Korrekta svar!
Du kommer (nog) leva tillräckligt länge för att få testa en mutation.

Jaha då är det kört


signatur

Death is only the beginning

Gen
Medlem

3/10 Korrekta svar!
Med det postapokalypskunnandet är vi förvånade att du överlevt strålningen från den här skärmen.

Medlem

3/10 Korrekta svar!
Med det postapokalypskunnandet är vi förvånade att du överlevt strålningen från den här skärmen.

Kunde uppföljaren efter 26 år, Last of Us-frågan, och vilka som gjort dead island. Trots att jag bara spelat Last of Us av alla de spel som listades här ni läste rätt, jag har aldrig spelat något Fallout.

Medlem

4/10. Hjärnsläpp... Jag lyckades svara fel på Mad Max-frågan trots att jag alldeles nyligen spelat Mad Max

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Power Armor använder DIG som skydd!

Haha

Medlem

1/10 - torde ha en statistisk större chans att få mera poäng, men har aldrig spelat något av dessa spel


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Power Armor använder DIG som skydd!

1
Skriv svar