Starcraft 2-betan slutar 31 maj

Robot
Medlem
Starcraft 2-betan slutar 31 maj

Synd att det blir pausad beta, dock bra att de arbetar hårt =D

Inaktiv

Vaffan fick ju betan i förrgår.

Medlem

Andersson: Då har du gott om tid att få stryk online innan den tar slut då.

Medlem

En bättre rubrik hade väl varit "Starcraft 2-betan tar paus 31 maj"

Medlem

nej vad dumt, jag hinner ju inte spela just nu och tänkte lira i juni


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Neej. ; (

Kanske kommer det ett demo också.

Inaktiv
Skrivet av notwist:

Andersson: Då har du gott om tid att få stryk online innan den tar slut då.

Snap!

Medlem

Har haft betan i en månad nu men inte vågat starta den då jag är rädd att få singelplayer-upplevelsen spoilad genom att få se alla roliga saker i multiplayer. Stäng betan och ge oss det färdiga spelet!

/ LordDaimos

Inaktiv

Betan slutar inte. Vad jag läste så ska dom göra lite mjuk- och hårdvarukonfigurationer och sen går betan in i slutfasen innan release. Men betan kan ligga nere ett par veckor dock.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Hoppas det går fort för dem att få upp allting igen! Håller ju på och kämpar mig upp till Silver ligan! Började på koppar och är nu i brons! Fy fan vilka jävla matcher man kan vara med om alltså!

I <3 Starcraft 2!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

då blir det att vänta med grafikkortköp till release då, kanske går ner några kronor

Medlem

Aww... Det kanske är dags att våga sig ut och få lite stryk av andra spelare innan "uppehållet" i såna fall.

Medlem

Mina pengar på att betan börjar den 16 Juli (Öppen stresstest) och slutar 23dje. !!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo nej va fan

Medlem

Varför kan inte alla göra som Blizzard när det gäller beta testning?
Det har varit ett nöje att va med under hela betan på SC2. Dom ändrar, testar och sen gör dom det lite till och till sist en xtra gång.

Medlem

hoppas man inte blir tvungen att börja om totalt med accounten som efter den där vidriga patchen för ett tag sen.

Inaktiv
Skrivet av MMHT:

hoppas man inte blir tvungen att börja om totalt med accounten som efter den där vidriga patchen för ett tag sen.

klart du måste vid release sen.

Medlem
Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Har haft betan i en månad nu men inte vågat starta den då jag är rädd att få singelplayer-upplevelsen spoilad genom att få se alla roliga saker i multiplayer. Stäng betan och ge oss det färdiga spelet!

/ LordDaimos

Jo för att de skulle slänga med story-element och/eller imba super awesome units från singleplayern i ett spel vars multiplayer strävar efter att vara så pass hardcorevänligt som möjligt med absolut nolltolerans vid sviktande balans. Ett företag som släpper patchar 10 år efter release av spelet då de har i det långa loppet sett att något överrepresenteras på ej underhållande sätt.

Aja, provade betan en dag. Ledsnade, kollar väl in under sista dagarna för att se om custom maps kommit igång. Skulle aldrig lirat WC3 utan custom maps.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar