Evolve stänger ned sina dedicated servers och in-gameaffär

Robot
Evolve stänger ned sina dedicated servers och in-gameaffär

Ännu en spik i kistan.

#2k, #evolve


Medlem
Medlem

Vem som helst som körde betan hade kunnat förutse detta öde. Är dock förvånad att spelet höll ut så pass länge.

Medlem

Spelet var grymt kul. Så synd att dem skulle bli så giriga med betalda skins och väldigt lite fri progression. Sen var det ju inte så kul med wraith monstret heller

Medlem

Trist, men väntat.
Kunde kanske ha blivit något bättre.


signatur

autograph

Medlem

Vad förvånad jag blir, knappast detta var väntat och jag spelade inte ens Betan, allt som krävdes var att kolla på när någon annan spelade det.

Det är dags att folk slutar tror att man behöver köra ett spel för att få en bra uppfattning om det, det böhöver man inte, tack vare Internet och streaming slipper man köpa "grisen i säcken" som ofta kunde ske förr.

Medlem

Tyckte spelet var skoj, men måste ha varit ett helvete att balansera det.

Medlem

@rigge: Ja, spelet var skoj i ca 2 timmar.

Medlem

@elPresidente: Folk har olika smak, vem kunde gissa?

Medlem

trodde det skulle vara skitkul, såg skitkul ut. testade en gång och orkade knappt 5 minuter innan avinstallation. en av dom absolut största flopparna på många år. synd om dom som betalade.


signatur

//monster

Medlem

Gillade verkligen betan.... köpte.....arkiverade.

Medlem

@rigge: Ja, det var en enorm majoritet som tyckte spelet var bra! De lägger ner sevrarna för att spelarna som tyckte det smakade bra är/var så många!

Medlem

Testade den första betan och tyckte att det var skitkul. Men när andra betan kom så droppade min fps till ospelbart och efter det så har jag inte spelat det. Var ju ingen idé att lägga ner tid på ett spel som min dator inte klarar av.

Men blev det F2P eller har jag drömt det?

1
Skriv svar