Inför E3 – Battlefield V och Anthem är EA:s fanbärare

Robot
Inför E3 – Battlefield V och Anthem är EA:s fanbärare

Uppsnack inför E3 och EA Play, som blir den första tunga presskonferensen.

#anthem, #battlefield-v, #e3, #e3-2018, #electronic-arts


Medlem

Måste missat Anthem på något konstigt sätt, men nu när man kollat upp det så är det riktigt intressant.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är mer intresserad utav hur många som avstod att rösta

Medlem

Saknade alternativet "Köper inte EA's Free2play spel" i pollen.

Medlem

Anthem passar mer min smak från vad vi fått se av båda spelen i alla fall.

Medlem

Jag vill ju se NHL 19 till Pc....

Medlem

Jag blev riktigt taggad på Anthem efter förra årets E3 men efter Destiny2 och Battlefront fiaskot har hypet dött helt. Vågar inte hoppas...

Medlem
EA FTW!

Helt klart den presskonferensen jag ser fram emot mest. Hype! Anthem verkar riktigt trevligt av det vi sett, och Battlefield V.. det man hört om allt som ska göras för att höja inlevelsen verkar ju fantastiskt!

Medlem

Ska bli kul att se mer från anthem, men håller mest tummarna för att se något från dragon age, älskar den serien.

Medlem

@Artifactor: Håller helt med, Reveal Trailern för BF5 var en flopp och tror dom känner det innerst inne också. Ser fram emot riktig multiplayer-gameplay!

Medlem

Själv så tror jag ej på något av spelen, Battlefield är heldött för mig, gillar inte progression systemen över huvudet taget som de gått in på, och senaste BF1 såg ut som ett skämt i trailern, och nej jag syftar inte på att det är en kvinnlig karaktär, det skiter jag fullständigt i. Utan jag tycker det såg störtlöjligt ut över huvud taget, kändes mer som Call of Duty.

Anthem ser sjukligt snyggt ut, men med tanke på problemen studion haft och att de ägs av EA så har jag inga förhoppningar där, dock kanske bra att gå ut med låga förhoppningar och bli överraskad?

Medlem

Inte direkt taggad över att se vad EA ska lägga fram mer än "LOOTBOXES" i alla spel, även om det nu bara är kosmetiska items, dom brände sig med SW: BF2 och fumlar med allt verkar det som. BFV trailern var bara "meh" inget som känndes häftigt med den egentligen, kanske om man är 13(?) skulle vara kul att se Star Wars spelet som Visceral jobbade på innan dom blev nedstängda :/


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

Brukar känna mycket mera inför EA´s E3, men nu är det bara... *gäsp*?

Hoppas dom har åtminstonde någon "A Way Out" liknande överraskning.


signatur

Nämen!

Medlem

Skate 4 hade gjort mitt år

Medlem

Jag chansar på att vi får se (och detta är bara taget ur luften) Nhl/nba/nfl/fifa/BF5/Anthem ah..och Need for Speed


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar