Raft (co-op) stream med GG ikväll 19:00!

Geeks Gaming
Raft (co-op) stream med GG ikväll 19:00!

Raft är ett överlevnadsspel i early access, man ska försöka överleva ifrån scratch! Hur? Med allt du kan hitta eller bygga som flyter din väg! Ibland kommer man till öar och lyckas plundra dem på resurser men havet är inte utan faror! Ikväll testar överlevnadsproffset Panda co-op tillsammans med Lan, hur långt klarar de sig?

Streamen börjar 19:00 5 juni.


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Medlem

Efter att Jocke och Calle streamde har jag inget intresse att se mer. Såg riktigt enformigt och tråkigt ut.

Medlem

Håller ett öga på detta men blir nog inte ett köp fören det är i v 1.0

Medlem

köpte raft, skitkul om man lirar med polare tycker jag 15 timmar spelade so far, 4/5


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

köpte raft, skitkul om man lirar med polare tycker jag 15 timmar spelade so far, 4/5

Hur är det singleplayer?

Geeks Gaming
Skrivet av baggso:

Hur är det singleplayer?

Precis som många andra early access så är det roligt även i singleplayer fram tills en viss punkt, när man märker att här borde storyline ta vid eller ytterligare svårigheter komma i spel. Vi kommer att prata om det på streamen såklart.


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Moderator | Testpilot
Skrivet av baggso:

Hur är det singleplayer?

Som de flesta andra survival-spel. Det funkar väl men är ju betydligt roligare att spela med andra. Går snabbare att samla resurser, att bygga och man kan hjälpas åt mot monster och annat.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av baggso:

Hur är det singleplayer?

fortfarande roligt, men betydligt roligare coop


signatur

//monster

1
Skriv svar