Ubi hypar nytt Assassin's Creed med en rejäl tryckspark i magen

Robot
Ubi hypar nytt Assassin's Creed med en rejäl tryckspark i magen

"Vi ses på E3" skriver de och platsen för nästa lönnmördarlir.

#assassins-creed-odyssey, #e3-2018, #nyhetstips, #ubisoft


Medlem

Mer information på denna bild. Verkar nice! Får Sea of Thieves vara en droppe i havet.

Medlem

"This is Odyssey!"

Medlem

Ses vi på Greklan 2018?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dreijer:

Ses vi på Greklan 2018?

Jag köper en konsonant, tack!


signatur
Medlem

Origins var en positiv överraskning för mig. Jag hoppas att de kan bygga vidare på det.

Medlem

Shit vad tiden går fort, fick med Origins med grafikkortet jag köpte förra året. Känns som det va 3månader sedan och jag har inte rört spelet än och nu kommer nyheter om nästa spel hah:D

Trevligt. Älskar AssCreed-spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Spännande! Undrar dock om det är så bra att de går tillbaka till årliga släpp nu igen, jag tar hellre ett gediget AC med nyheter och nya grepp vartannat år än ett årligt släpp där de i princip bara byter setting.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Espresso_Bengt:

Spännande! Undrar dock om det är så bra att de går tillbaka till årliga släpp nu igen, jag tar hellre ett gediget AC med nyheter och nya grepp vartannat år än ett årligt släpp där de i princip bara byter setting.

Vad du sa. Känner mig kluven. Å ena sidan: "Oh yeah! Origins var skitbra." Å andra sidan: "Too soon."


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Så snabbt släpp av ett nytt devalverar Origins...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Avstängd

@Hipshot: tror inte dom släpper det i år. Eller så har dom hållit på med detta också några år som origins. När dom annonserade det hade dom ju jobbat på det ett par år.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Den där sparken använder vi i ThaiBoxning vilket är jäkligt effektivt. Dock fladdrar man inte iväg så där pass långt.

Vad glad jag blev av denna nyhet. Tar väldigt gärna ett nytt AC spel i höst. Släpp det i november nu när alla har flytt fältet till oktober och de flesta in på nästa år. Där (november) står ju nu ett öppet mål. Tycker alldeles för många skamset dragit från R* o RDR2.
Can't wait till E3.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Dom har väl fortfarande fler studios som gör AC? dom tog allihopa en paus så förhoppningsvis är dom redo. Frågan jag ställer är om vi är redo?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av keffkebab:

@Carl Johansson-Sundelius: tror (hoppas) det var ett skämt. GrekLAN.

Jag hade missat ett "d" i Grekland, i nyheten


signatur
Medlem

Charter-LAN kanske är något som resebyråerna kan börja sälja.

Ambassadör
Xbox

Assassin's Creed-fabriken är uppe i full produktion igen... Hehe.

Jag måste ta tag i den här serien...har bara spelat de två första men har hela serien inklusive alla DLC liggandes i backloggen. Mastodont-projekt över sommaren kanske?


signatur

Jump in.

Medlem

Tycker mer eller mindre alla AC spel förutom Revelations och AC3 var och är svinroliga.
AC2/Brotherhood och Syndicate var höjdpukterna för mig. Dom flesta höjer Origins till skyarna och även då jag brukar tillhöra den skaran så hajjar jag inte vad som är så bra? Saknar de stora städerna med feta komplicerade katedraler, en tydlig Main story och en karaktär man åtminstone kommer ihåg namnet på. Har givit Origins ca 20 timmar men varje sekund har varit en axelryckning. Höga förhoppningar på detta!

Medlem

Jag älskar verkligen AC-serien så jag blev verkligen hypad!
Dock hoppas jag inte dem går tillbaka till årliga släpp så snabbt... AC: Origins borde fungera som bevis för Ubisoft att lite extra tid nedlagd på spelen ger dem möjligheten att göra dem så otroligt mycket bättre.

Medlem
Skrivet av Robilitoow:

Jag älskar verkligen AC-serien så jag blev verkligen hypad!
Dock hoppas jag inte dem går tillbaka till årliga släpp så snabbt... AC: Origins borde fungera som bevis för Ubisoft att lite extra tid nedlagd på spelen ger dem möjligheten att göra dem så otroligt mycket bättre.

Hur hänger spelen ihop? Håller på med ezio spelen kan jag hoppa direkt till origins när jag är klar med dessa tre(Lockar riktigt mycket) eller förstör jag spelen emellan med spoilers då? Har tänkt köra även 3 och 4 trots att de verkar vara i en riktigt tråkig miljö men helst senare.

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Hur hänger spelen ihop? Håller på med ezio spelen kan jag hoppa direkt till origins när jag är klar med dessa tre(Lockar riktigt mycket) eller förstör jag spelen emellan med spoilers då? Har tänkt köra även 3 och 4 trots att de verkar vara i en riktigt tråkig miljö men helst senare.

Nej du kan hoppa direkt till AC Origins utan problemas. Du kommer älska spelet som är så jäkla bra. Längtar till nästa del o hoppas det släpps nu i höst, som har tunnats ut efter den där perkele R* "svansen mellan benen".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: Okej skönt att de inte behöver spelas i "rätt" ordning.

Medlem

@jOnÄTÄn: Beror lite på hur mycket du bryr dig om Desmonds story som fortsätter i trean. Det är väl den röda tråden som finns. Sen tycker jag inte du ska missa Black Flag (fyran). Fantastiskt spel.

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Hur hänger spelen ihop? Håller på med ezio spelen kan jag hoppa direkt till origins när jag är klar med dessa tre(Lockar riktigt mycket) eller förstör jag spelen emellan med spoilers då? Har tänkt köra även 3 och 4 trots att de verkar vara i en riktigt tråkig miljö men helst senare.

Origins är en prequel. Så egentligen kan man börja med Origin och sedan hoppa till AC 1 -> AC 2 - > Brotherhood -> Revelation - > AC: 3 - > Black Flag - > Unity och sist syndicate.

Detta för att få den där kronologiska känslan. Personligen har det historiska spelat in mer för mig än Desmonds vara eller inte vara. Tycker mest Desmond är en ganska slätstruken karaktär med vääääldigt lite djup. Han är den där typiska vill inte vara men måste vara hjälten som i stort sett inte gör något annat än ligger i Animus. Med andra ord... Hans enda syfte är att leta i sina föregångares minne.

KoP
Medlem

Känns som att spelbranschen maler runt samma spel varje år. Uppföljare på uppföljare. Personligen känns dom spelen totalt ointressanta.

1
Skriv svar