Nästa stora Destiny 2-expansion släpps den 4 september

Robot
Nästa stora Destiny 2-expansion släpps den 4 september
Medlem

Är det här den andra eller tredje expansion?:D

Medlem
Skrivet av Gaara:

Är det här den andra eller tredje expansion?:D

Kommit 2 innan denna.

Medlem

Topp 5 mest ångrade köp av mina 800+ spel

Medlem

Sämsta mest värdelösa support ever! Tänker aldrig mer lägga en krona på något Bunige har sitt namn på.

Medlem

Den som lägger pengar på detta måste vara lättlurad.
De har gång på gång gjort skit och deras senaste expension är rent ut skit. De har nästan inte förbättrat spelet på något sätt sen det släpptes.

Jag tror aldrig jag har varit så missnöjd av ett spel jag köpt på 20 år. Det är vidrigt dåligt.

Medlem

Jag började bli hype halvvägs i deras video måste jag erkänna. Startade upp b.net och såg prislappen.

Hype'n dog.

Det såg sannerligen intressant ut, men som många andra är jag inte positiv till deras tveksamma affärsmodell.

För att ens kunna köra "Forsaken" måste man äga D2 (kanske inte så självklart), och de två DLC:erna, därutöver ett "Annual Pass", och det är väl där skon klämmer på riktigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Med tanke på hur det var med Destiny 1 verkar det verkligen som dom följer samma modell med 2:an, medelmåttigt grundspel som saknar mycket, två mindre DLC's som inte är nog, sedan en stor expansion (för 1:an The Taken King) som fixar det mesta och gör det till ett bra spel...ett år efter release.
Återstår att se om denna expansion gör detsamma för 2:an som The Taken King gjorde för 1:an bara.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Hade det vart kanske MAX 40€ för expansionen INKLUSIVE sina alla DLC hade jag nog funderat på det. Men med tanke på hur blåst man blev med season pass på grunden till Destiny 2, så nej tack.

Medlem

Detta skulle släppts för flera månader sen, då kanske man vart kvar

1
Skriv svar