Inför E3 – Fallout 76 och Rage 2 frontar Bethesdas E3-show

Robot
Inför E3 – Fallout 76 och Rage 2 frontar Bethesdas E3-show

Fallout 76 har mottagits med skräckblandad förtjusning. Är det ens ett rollspel?

#bethesda, #e3, #e3-2018, #fallout-76, #rage-2


Medlem

Jag struntar i Fallout 76, jag vill ha Rage 2. Det såg fantastiskt ut i trailern.

Medlem

Jag drömmer om att Fallout 76 är ett MMORPG. Det hade jag spelat resten av mitt liv.

Medlem

Eftersom The Elder Scrolls VI inte kommer visas upp så får man drömma om något nytt som inte läckt, överraskningar är den bästa sortens raskningar.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Releasehästryttare
Medlem

Fallout har aldrig intresserat mig speciellt mycket men Rage 2 verkar bli skoj, gillade första spelet:D

Geeks Gaming

Jag hoppas på att ryktena om ett Fallout 3 remake/ anniversary.
Annars Prey DLC. Prey va ett av de bästa spelen som släpptes förra året.

Frilansare

Hoppas fortfarande att de tar steget in i sci-fi med "Starfield". Ny motor, Mass Effekt-arvtagare, karaktärsfokus.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Joakim Bennet:

Hoppas fortfarande att de tar steget in i sci-fi med "Starfield". Ny motor, Mass Effekt-arvtagare, karaktärsfokus.

Har inte ens tänkt i de banorna! Nu blev jag "inte osugen" som det heter i norr.

Nytt Mass Effect!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jag hoppas att Fallout 76 är som de tidigare spelen med endast singleplayer och att de presenterar TES 6, jag skulle iofs behöva sluta jobba i ett år för att hinna med att spela dem.

Medlem

Tänk vilken knockoutseger mot nästan hela underhållningsbranschen som Bethesda skulle kunna ställa till med om de utannonserade ett nytt, GIGANTISKT Fallout helt enligt användarnas önskemål plus lite till, samtidigt som ett nytt, GIGANTISKT Elder Scrolls helt enligt användarnas önskemål plus lite till. Folk skulle ju inte kunna hämta sig på flera år. Kan de inte anställa några extra hundra personer och bara gör't?

Medlem

@Witchfinder: Det är större sannolikhet att politiker slutar ljuga än att det händer.


signatur

I drank what?

Medlem

Inte ett ord om Half-life 3. NI HAR VÄL INTE GETT UPP!!!!

Medlem

Shoppen är uppdaterad hos bethesda som nu säljer fallout 76 grejer.

https://gear.bethesda.net/collections/fallout

1
Skriv svar