Inför E3 – Playstation 4 levererar storslagen kvartett

Robot
Inför E3 – Playstation 4 levererar storslagen kvartett

Allt ljus på The Last of Us 2, Spider-Man, Death Stranding och Ghost of Tsushima.

#death-stranding, #e3, #e3-2018, #ghost-of-tsushima, #playstation-4, #spider-man, #the-last-of-us-part-ii


Avstängd

Ser fram emot spiderman mycket. Det att man fick spela mycket som Peter Parker med gör det extra spännande. Det förra spiderman spelet på ps4 var inte så bra, har inte ens spelat klart det så hoppas detta blir bättre.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Death Stranding!

Medlem

Ser helt klart mest fram emot att få veta mer om Death Stranding.

Gen
Medlem

Spiderman ser ruskigt bra ut!

Medlem

Inget Final Fantasy 7 ?

Avstängd
Skrivet av RedZour:

Inget Final Fantasy 7 ?

Det blir väl inte ett playstation exklusivt spel som dom som räknas upp. Kommer säkert till PC med som dom andra final fantasy.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

xbox kan ju kasta in handduken redan nu.

Avstängd

Jag hoppas spiderman blir lite av ett GTA med helt öppen värld och massor av sidoquester. Visst fanns sidoquests i förra spiderman spelet med men då skulle man typ stoppa rån eller rädda folk ur brinnande byggnader. Jag vill ha lite mer variation än så i detta, kanske lite mer quests när man spelar vanliga Peter Parker skulle vara häftigt.


signatur

PS5 och inget annat.

KoP
Medlem

Personligen bara The Last of us 2 som är intressant utav dom där 4 spelen. Så den "storslagna kvartetten" krympte till en singel.

Medlem

Spidy-ögonen såg ju inte alls fjantiga ut 4:31 ...uuhm


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Herregud det här har potential att bli den tråkigaste E3 någonsin, alla har ju spoilat det mesta innan presskonferenserna ens är!

Medlem

Inget av dessa, ser fram emot att få se det som inte redan visats.

Medlem
Skrivet av whoo:

Herregud det här har potential att bli den tråkigaste E3 någonsin, alla har ju spoilat det mesta innan presskonferenserna ens är!

Håller med.
Lite av tjusningen med E3 är att få den där "chock känslan" när det annonseras något man inte vetat om. Tänker på när man såg The Division första gången. Kan få gåshud än.

Medlem
Skrivet av whoo:

Herregud det här har potential att bli den tråkigaste E3 någonsin, alla har ju spoilat det mesta innan presskonferenserna ens är!

Shadows Die Twice är allt vi behöver, min vän.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av RedZour:

Inget Final Fantasy 7 ?

Square Enix har en egen E3-show detta år så det syns nog där i så fall.

Det ska bli spännande att få se om vi kommer få se gameplay från Death Stranding eller inte.

Medlem

Spiderman ser riktigt kul ut men fy sjutton så störande det är att "ögonen" på masken rör sig. Det är så larvigt så det är f-n inte klokt. Det är en dräkt han har på sig.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

xbox kan ju kasta in handduken redan nu.

hehe


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Margy:

Square Enix har en egen E3-show detta år så det syns nog där i så fall.

Det ska bli spännande att få se om vi kommer få se gameplay från Death Stranding eller inte.

Jaha okej då förstår jag! Skaffade PlayStation 4 PRO (Har ingen speldator) eftersom jag vill spela FF7 till de. Då frågade försäljaren om jag ville boka nåt spel och då sa han att det finns Death Stranding och Final Fantasy 7. Är egentligen sugen på båda spelen men ville bara boka ett spel så då valde jag FF7 dels för att jag har spelat dessa spelen sen jag var liten och när man får veta att dom ska göra en remake på FF7 så blir man inte lite sugen heller Vet inte dock om det är rykten eller sant men det snackas om att det ska släppas 2023...

Medlem
d

@KoP:

dålig smak du har

Days Gone kommer överträffa alla andra spel nästa år. Årets spel helt klart. Lofu 2 strax efter men spiderman, ghost of thushima och death stranding låter oså jävligt intressant

KoP
Medlem
Skrivet av submariner:

@KoP:

dålig smak du har

Days Gone kommer överträffa alla andra spel nästa år. Årets spel helt klart. Lofu 2 strax efter men spiderman, ghost of thushima och death stranding låter oså jävligt intressant

Så för att man inte delar en annan persons smak angående något så har man dålig smak?
Det argumentet framstår som lika vagt varje gång man hör någon säga det. :'D

1
Skriv svar