Totally Accurate Battlegrounds är ett helgalet Battle Royale-spel

Robot
Totally Accurate Battlegrounds är ett helgalet Battle Royale-spel

Svenskutvecklat Battle Royale-spel är just nu helt gratis att spela.

#Landfall, #Totally-Accurate-Battlegrounds


Gnällkuk

Slav battlegrounds? :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare

https://www.fz.se/forum/trad/430655-tva-nya-bg-spel-ute-idag

Det är riktigt kul, rekommenderar att ni som har lite sug kvar på BG spel testar!

Medlem

Ok, jag har inte riktigt tyckt att Playerunknowns-gänget har haft rätt att gnälla på andra Battle Royale-spel då ju konceptet ju ändå är från en film och inte deras från början, men när man till och med har med Battlegrounds i speltiteln börjar man väl ligga farligt nära en stämning, eller?

Releasehästryttare
Skrivet av Ftmch:

Ok, jag har inte riktigt tyckt att Playerunknowns-gänget har haft rätt att gnälla på andra Battle Royale-spel då ju konceptet ju ändå är från en film och inte deras från början, men när man till och med har med Battlegrounds i speltiteln börjar man väl ligga farligt nära en stämning, eller?

De äger inte ordet battlegrounds, så nej.

Medlem

@Ftmch: Håller med, dom kanske till och med räknar med en stämning i pr-syfte?

Medlem

Upplevelsen ligger läskigt nära PUBG av vad en kan se i videon.

Medlem

Testa shooting range lite små lustigt.

inte likt pubg direkt

Nej, det där var ingenting att lägga tid på. Tack i alla fall.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tack! Verkar skitroligt!

Medlem

Känns som att denna "artikel" borde gå under annons. Jag kunde öht inte ens starta ett spel.

Releasehästryttare
Skrivet av Siggesvenskas:

Känns som att denna "artikel" borde gå under annons. Jag kunde öht inte ens starta ett spel.

Starta om spelet, kom in i ett game direkt efter det.

Medlem

@Devan: Gav upp efter femte omstarten. Blir bara en markering efter "ready" sedan händer inget mer.

Medlem

Försökte starta spelet typ 50 gånger och det fungerade inte.

Releasehästryttare
Skrivet av Siggesvenskas:

@Devan: Gav upp efter femte omstarten. Blir bara en markering efter "ready" sedan händer inget mer.

Skrivet av Maysay:

Försökte starta spelet typ 50 gånger och det fungerade inte.

Från utvecklarna: Please make sure to restart steam and verify the integrity of the game files.

1
Skriv svar