Hitman 2? Hitman 2!

Robot
Hitman 2? Hitman 2!

Vem gillar att klä ut sig i andras kläder och kanske mörda dem lite lätt - Skalle-Pär är tillbaka!

#hitman-2, #io-interactive, #releasedatum, #trailer


Medlem

Är det Sean Bean som babblar i trailern eller inbillar jag mig?

Medlem

Startade trailern och hoppa direkt till mitten ungefär och tänkte "vafan fel trailer, är detta för ett nytt F1 eller?" men fatta sedan vad det var frågan om

Medlem

YAAS!! Älskade "ettan". Var länge sedan jag var så här glad, haha! ;D

Skrev i forumet om det vid sjutiden, då vart det även en livestream (av ign tror jag) igång där utvecklare visade upp det. Förköper man får man tillgång till early access (osäker på när), samt ett spelläge som är tillgängligt redan nu. Sniper Assassin heter det, och är solo/co-op pangande på distans helt enkelt. Såg lite småkul ut!

Medlem

@totte1015: Vem startar en trailer och hoppar direkt till mitten?

Medlem

En trend i år att släppa trailers innan själva e3 eventet... (stor konkurrens much?)

Medlem
Skrivet av B-itta:

En trend i år att släppa trailers innan själva e3 eventet... (stor konkurrens much?)

En trend i år? Har varit så i flera år.

Medlem

Yes. Tack gode gud. Detta satte jäkligt nice. Bra att "IO" inte drar sig ur denna höst också som så många andra lirare gjort. November är ju helt tom men den lär väl fyllas på något efter E3 mässan. Detta blir ett gjutet köp då jag avgudar Hitman liren. Det förra från 2016 var riktigt bra.

Skrivet av Ftmch:

Är det Sean Bean som babblar i trailern eller inbillar jag mig?

Ja visst fanken var det mr. Bean allt. O inte den rolige av de.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Nice! Hitman fick en härlig nystart med det senaste spelet.

Medlem

Trevligt, men jag hoppas att vi får ett helt spel på en gång och inte episoder.

Medlem

Hitman 2 hade jag riktigt kul med. Det var ett bra spel.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Herr Bärsärk:

Skrev i forumet om det vid sjutiden, då vart det även en livestream (av ign tror jag) igång där utvecklare visade upp det. Förköper man får man tillgång till early access (osäker på när), samt ett spelläge som är tillgängligt redan nu. Sniper Assassin heter det, och är solo/co-op pangande på distans helt enkelt. Såg lite småkul ut!

Doh! Då kunde jag bara ha lyft tråden istället. Sorry!


signatur
Avstängd

Hitman 2 finns redan. Varför denna irriterande trend att numrera spelen fel?

Medlem

@Vercadi:

Nepp, aldrig fått så många trailers och nya spel spoilade innan ett e3...

Tror som sagt att det kan ha och göra med de storslagna titlarna som är med detta år, alla försöker väl roffa åt sig medan de kan.

Medlem

Hoppas att det inte blir något episod baserat spel denna gång

Medlem
Skrivet av jekib:

@totte1015: Vem startar en trailer och hoppar direkt till mitten?

För att slippa intro och sånt

Medlem

Detta är vad IO måste leverera med sitt nya Hitman 2 (som lustigt nog har samma namn som bästa spelet i serien) för att jag ska lockas tillbaka:

- Gör hela spelet innan ni säljer det! Sluta upp med episoder!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Runt 23 minuter in i detta klippet så spelar dom online-coop.

1
Skriv svar