E3-trailer för det S.T.A.L.K.E.R.-inspirerade Battle Royale-spelet Fear the Wolves

Robot
E3-trailer för det S.T.A.L.K.E.R.-inspirerade Battle Royale-spelet Fear the Wolves

Från Focus Home Interactive och före detta S.T.A.L.K.E.R.-utvecklare.

#Fear-the-Wolves, #Focus-Home-Interactive


Medlem

Intressant. Kanske får en att hoppa på BR-tåget.
Fastnade inte för PUBG när det begav sig och inte testat Fortnite.

Medlem

Har alltid älskat Tjernobylinspirerade saker, så det här blir helt klart att testa


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Nog en av dom sämsta trailers jag sett, säger knappt något öht om spelet...

Medlem

Kan de sluta med Battle Royal? Nej för de vill ha en bit av kakan.

Hatar multiplayer spel för övrigt. Hoppas bara denna skit trend dör snart. Först var det CS kloner sen MOBA sen Hero Shoters och nu Battle Royal. Vad är näst?


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Kan de sluta med Battle Royal? Nej för de vill ha en bit av kakan.

Hatar multiplayer spel för övrigt. Hoppas bara denna skit trend dör snart. Först var det CS kloner sen MOBA sen Hero Shoters och nu Battle Royal. Vad är näst?

Så.. spela dem inte? Eller?

Medlem

@Earthscum: haha vilken skittrend? Multiplayer-spel?

Skön inställning ändå

Medlem
Skrivet av sitman:

@Earthscum: haha vilken skittrend? Multiplayer-spel?

Skön inställning ändå

Menar skittrend på att göra kloner av andra MP-spel för att man vill ha en det av kakan. Roligare med nya innovativa spel.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Menar skittrend på att göra kloner av andra MP-spel för att man vill ha en det av kakan. Roligare med nya innovativa spel.

Spel industrin har ALLTID varit såhär det borde du veta tar tid innan den blir mätt och innan någon bemästrar en schanger.

Ex WoW effekten på mmo.

där är många spel som jag vill hellre se än samma BRS med knappt något nytt men ja så fungerar spelbranschen inga genier som sitter och arbetar direkt i branschen som är så smarta om vad som hade fungerat m.m

Så förvänta dig det att det är såhär

Inaktiv

Intressant. Jag hoppas dock att man kommer unna ställa in synfältet när spelet väl släpps, för det där var bara jobbigt. Plus, jag tyckte att karaktären sprang orealistiskt fort. Speciellt vid ett såpass lågt synfält (gissar på 55?).

Medlem

Tjernobyl är ju alltid intressant, men i battle royale uppskattar jag nog mer det lite pajiga, det galna. Kul element dock med lite fler farliga grejer som kutar omkring. Blir ännu mer överlevnad.

Medlem
Skrivet av Ghan:

Nog en av dom sämsta trailers jag sett, säger knappt något öht om spelet...

Helt säker på detta? X)

Med tanke på att det är battle royale så säger det mest troligt tvärtom nästan allt om spelet.

Du fallskärmshoppar, hittar loot, aktar dig från vargar, aktar dig från anomalies, dödar folk, hittar mer loot, tar dig till helikoptern och gör där din sista standoff och antingen flyger iväg eller börjar om.

Medlem

Första BR spelet som faktiskt ser lite intressant ut......om det inte vorre för den övernaturliga farten han springer i?

Medlem

Av videon att döma blir ett skit antagligen.


signatur

AYY LMAO

1
Skriv svar