Calle och Emil snackar om sina personliga E3-förhoppningar

Robot
Calle och Emil snackar om sina personliga E3-förhoppningar

Om två dagar går planet till Los Angeles

#e3-2018


Moderator | Testpilot

E3 2018 känns på något sätt som att det kommer bli riktigt bra. Även om Cyberpunk är en stor snackis för många så känns det ändå som att många andra företag som Nintendo och Microsoft måste visa vad de går för också.

Ska bli jättekul att få följa med er genom detta!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Blir ganska mycket o titta på.
Men detta är huvud nr för mig https://twitter.com/E3/status/1004727921574076419

förutom Sonys tillställning då

/Homie


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

Medlem

Eftersom EA har spolat ner Mass Effect i toaletten, hoppas jag på något nytt avslöjande om Dragon Age.
Anthem känns mer än ljummet för tillfället men vi får väl se.
Star Wars storybaserat vore ju en tumme upp.

Fördelen med Bethesda är väl att de visar upp sina spel nära släppet och inte hypar 5 år innan (CD Project Red).

Medlem

Anthem och förhoppningsvis något single player Star Wars från EA.
Fallout 76 och något mera från Bethesda.
Det är fasiken dags för cdpr att visa något från Cyberpunk nu (en trailer på 5 år är superklent om man jämför med hur t.ex Bethesda gör som cyprus nämnde här ovan).
Flera fläskiga rollspel till pc i allmänhet.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Releasehästryttare

https://twitter.com/SatisfactoryAF Säger att deras nya spel skall visas upp på pc gaming show

Nu vet jag vad jag är mest sugen att se på E3

#hype

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

INGEN nämner Metroid Prime 4 Är helt orimligt taggad på att se något från denna fenomenala spelserie. Men ja, vad Sony kommer visa och Cyberpunk 2077 kommer så klart bli mäkta intressant också. Med Microsoft har jag ingen aning om vad jag borde vara pepp på, gillar Fable-serien men inte på någon hysterisk nivå, men Microsoft måste få till en sjuhelvetes presentation och uppställning så deras keynote kommer bli mäkta spännande ur det perspektivet. Sedan kommer Square Enix konferens också bli intressant ur perspektivet jrpg-goodness!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Tror inte dagens Nintendobarn hänger på FZ

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Mabec: Nej, bara ett fåtal Nintendo-gubbar verkar det som, men jag är glad i min ensamhet!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Ambassadör
Xbox

Det är möjligt att Anthem blir en duglig Destiny-klon, men jag vill inte ha det från Bioware. Jag vill ha Mass Effect 4, Dragon Age Origins 2.


signatur

Jump in.

Medlem

Vill Nintendo konvertera över mig till deras sida igen får man prioritera annorlundare

1
Skriv svar