Det är officiellt – Crackdown 3 försenat till 2019

Robot
Det är officiellt – Crackdown 3 försenat till 2019
Medlem
Citat:

Our fans' response to the signature antics and explosive gameplay of "Crackdown 3" has been incredible. To ensure we deliver the experience they deserve, "Crackdown 3" will be launching in Feb 2019.

Låt mig översätta det här för alla er som inte kan prata det ofta kryptiska språket Corporate English:
"Det vi visat från Crackdown 3 har fått ett ljummet mottagande och våra fans verkar inte alls vara så hypade som vi hoppats. I ett sista försök att rädda spelet från 65 i Metacritic-betyg skjuter vi upp releasen."

Skrivet av Bennii:

Låt mig översätta det här för alla er som inte kan prata det ofta kryptiska språket Corporate English:
"Det vi visat från Crackdown 3 har fått ett ljummet mottagande och våra fans verkar inte alls vara så hypade som vi hoppats. I ett sista försök att rädda spelet från 65 i Metacritic-betyg skjuter vi upp releasen."

Så är det säkert.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Gnällkuk

@Bennii: spot on!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

De jobbar hårt på molnteknologin. Xbox One ska ju prestera som en modern speldator med hjälp av den, tänk då hur One X kommer att prestera. /s

Medlem

"Our fans' response to the signature antics and explosive gameplay of "Crackdown 3" has been incredible."

Har för mig att fansens respons har varit ganska "meh" och likgiltig hittills? Kanske det är därför spelet egentligen försenas igen?

"To ensure we deliver the experience they deserve"

Jo, men visst... Microsoft vet att det inte gått så bra med tidigare exklusiva titlar, så de MÅSTE leverera med det här. Fast 2019 är väl antagligen försent att börja leverera med ett spel, om det nu skulle råka gå hem...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Låt mig översätta det här för alla er som inte kan prata det ofta kryptiska språket Corporate English:
"Det vi visat från Crackdown 3 har fått ett ljummet mottagande och våra fans verkar inte alls vara så hypade som vi hoppats. I ett sista försök att rädda spelet från 65 i Metacritic-betyg skjuter vi upp releasen."

En av dom mest sanningsenliga inlägget på senare tid på FZ


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:

Låt mig översätta det här för alla er som inte kan prata det ofta kryptiska språket Corporate English:
"Det vi visat från Crackdown 3 har fått ett ljummet mottagande och våra fans verkar inte alls vara så hypade som vi hoppats. I ett sista försök att rädda spelet från 65 i Metacritic-betyg skjuter vi upp releasen."

Det är förmodligen precis så. Det sägs att efter det ljumma mottagandet så stöptes spelet om och det tar nog mer tid än vad de hade tänkt. Ryktas om allt möjligt från mer singleplayer till BR-läge i mp.


signatur

Jump in.

Medlem

@Mortaigne: Gillade 1an och 2an men har inte följt 3an alls. Säger du att 3an inte hade så mycket SP?


signatur

I drank what?

Medlem

Lite finputsning fram till releasen, så tror jag nog att detta kommer att bli ett kanonlir 5/5.
Ettan hade trots allt ett bra koncept, speldesign!


signatur

Banksy

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Mirage:

@Mortaigne: Gillade 1an och 2an men har inte följt 3an alls. Säger du att 3an inte hade så mycket SP?

Ingen vet hur det har förändrats över tid, men det var ju ett väldans fokus på häftig MP med cloud based destruction, och det var kanske inte riktigt så mycket av en selling point som de trodde. Folk vill ha mer kött, och MS pratar om att de vill att Crackdown ska bli en viktig pelare i spelkatalogen. Därav den ökade utvecklingstiden och satsningen på vad jag antar är ett mer matigt innehåll. Tror att det är anledningen till de senaste förseningarna snarare än några problem i utvecklingen.


signatur

Jump in.

Medlem

@Mortaigne: Tack. Hoppas, jag är personligen helt ointresserad av MP i den typen av spel. En bra story med Crackdown gameplay så är jag såld.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar