Tävling – Vinn exklusiv Playstation 4: Days of Play-konsol!

Robot
Tävling – Vinn exklusiv Playstation 4: Days of Play-konsol!

Specialutgåva i begränsad upplaga kan bli din.

#days-of-play, #fz, #playstation-4, #ps4, #sony, #tävling


Gnällkuk

För att förtydliga, det här är alltså ingen PRO utan en standard ps4?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Gen
Medlem

Riktigt snygg måste jag säga Synd att det inte är en PRO.

Gnällkuk

@Tomas Helenius: Ahh, trist. Nåja, hade nog ändå varit chanslös :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag har redan en PRO så jag hoppar tävlingen, annars kommer jag självklart vinna den över någon annan som inte har en PS4 alls...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Jag förstår verkligen inte varför det inte är en PRO-version. Jag menar, de flesta, som vill ha ett PS4, har redan ett idag. Det hade nog sålt bättre om det var en PRO, då användare som endast har en vanlig PS4, kunde sett en anledning till att uppgradera.

Medlem
Skrivet av Gen:

Riktigt snygg måste jag säga Synd att det inte är en PRO.

Smaken är som baken, själv skulle jag säga att den är förbannat ful.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Ambassadör
Xbox

Det här kan vara den fulaste konsol jag sett. Haha.


signatur

Jump in.

Medlem
Tävling Exklusiv Playstation 4: Days of Play-konsol!
Medlem
Skrivet av tricky:

För att förtydliga, det här är alltså ingen PRO utan en standard ps4?

Från vänster till höger.
PS4 pro, vanlig ps4 och ps4 slim. Den vi ser på bilderna i artikeln ser ut som en slim

Edit men ja det känns bortkastat att göra en specialversion och välja att göra den på en slim och inte pro. Eller finns denna upplaga i både slim och pro?

Medlem
Medlem

@Mortaigne: De är änna en smaksak, ändo säljer den so smör🤤


signatur

Banksy

Medlem

Nje snygg var den kanske inte var direkt haha.. men om man vinner den. Jo tack.. gratis konsol är inte fy skam.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Gen
Medlem
Skrivet av Dumlen:

Smaken är som baken, själv skulle jag säga att den är förbannat ful.

Haha jo, smaken är som baken. Jag gillar nämligen den blåa färgen men så är det väl av en favoritfärg i min bok.

Medlem

Här är mitt bidrag, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det får bli som det blev haha

Använder min katt för att visa hur mumsigt det är med Playstation jämfört med Xbox!

https://youtu.be/Ws8w5bY2B3o

Medlem

Tjena! Här kommer mitt bidrag. Sony får gärna plocka upp det och lägga till som ett tema på Playstation Store ;D

https://www.instagram.com/p/BjxeM2NhJdjO7F7uNx8PzvE-kXTJacRGx...

Medlem

Plötsligt händer det...

Medlem

@Decazer: de lär inte kunna se ditt inlägg med tanke på att kontot är privat tyvärr

Medlem
Skrivet av Fuzzy:

@Decazer: de lär inte kunna se ditt inlägg med tanke på att kontot är privat tyvärr

Jag kan se hans inlägg.

Medlem

@Gen: Tycker också om blå, men inte på en spelkonsol. ☺️

Medlem

F-n jag kollade länken där till Sony och hade ju helt missat att de hade tävling där man skulle låsa upp minst en trophy vare dag från vilket spel som helst *suck*
Var ju inte lite fina priser heller.

Hej o hå. Jag har klagat länge på att de inte gör något roligt för oss trophy plockare och så gör de precis detta och då missade jag det.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Flickorna behöver verkligen ett eget Playstation så dom slutar sno mina kontroller 🙄
https://instagram.com/p/BjzF1GIjUrz/

Medlem

@SunShine:

alltså om man missade att plockan en trophy igår så är det ingen idé att tävla?
förstår jag det rätt?

Medlem

@Darkflow: Det skulle jag tro. Enligt tävlingen, som jag inte ens anmälde mig till för jag såg det en dag för sent, så står det iaf att man måste plocka minst en trophy per dag under tävlingstiden.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

@SunShine: men vad sugigt... där rök min chans

Men det borde ju liksom stå under reglerna/kvalificeringskraven redan här på sidan :/

Medlem

Nej men vänta... @Darkflow och @SunShine det verkar vara två olika tävlingar. Här på FZ kan man "endast" vinna en konsol, men den på sony/PS hemsida är en helt annan tävling med fler priser

Medlem

@Bennii: konstigt... och du följer honom inte?

Medlem

@Fuzzy: Nej, jag använder inte Instagram så jag är inte inloggad där. Men jag kan se hans inlägg på länken, en video.

Medlem
Skrivet av Fuzzy:

Nej men vänta... @Darkflow och @SunShine det verkar vara två olika tävlingar. Här på FZ kan man "endast" vinna en konsol, men den på sony/PS hemsida är en helt annan tävling med fler priser

Ah ja..
den tävlingen jag tänker på är inte gjord av FZ utan en tävling som Sony själva har.

https://www.playstation.com/sv-se/campaigns/days-of-play-comp...

Denna tänker jag på.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

123
Skriv svar