Post Scriptum utlovar WW2-realism, kamratskap och samarbete

Robot
Post Scriptum utlovar WW2-realism, kamratskap och samarbete

Speltester pågår, gameplay ser lovande ut.

#post-scriptum, #realism, #ww2


Geeks Gaming

Nästa test är ikväll. Den som är sugen så kommer jag och ev andra sitta på Discord och köra lite.

Medlem

Från allt jag sett av spelet så är framförallt ljudbilden fantastisk. Ser fram emot releasen.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Nästa test är ikväll. Den som är sugen så kommer jag och ev andra sitta på Discord och köra lite.

Räkna in mig

Frilansare
Skrivet av Jinxswe:

Nästa test är ikväll. Den som är sugen så kommer jag och ev andra sitta på Discord och köra lite.

Tack för tips, skriver in det i nyheten.

Medlem

Spelet verkar väldigt lovande. Enda negativa jag sett från gameplays är att när dom körde en stridsvagn så var dom tvungna att köra runt en dunge med träd för att det gick inte att köra igenom (köra ned träden), så fysikmotorn är nog rätt statisk men det får man väl räkna med när spelstudion inte är gigantisk (?), lär ju bli bättre flyt i spelet också om allt är statiskt.

Medlem

En nyhet väl värd att nämna.

Om man funderar på och väl slår till på Post Scriptum rekomenderar jag att först titta på livestreamen som var "intro" till 26/5 speltestestet för EA shoppare då spelet har lite "startsträcka".

Live stream Friday 25th (today) at 7:00PM GMT,

Körde förra gången det begav sig med mycket god behållning, ser fram emot att prova mer i helgen.

Hamnar ni en sektion som de kallar en grupp som inte fungerar eller ger order byt grupp, fanns mycket gott om fulla servrar förra gången och det fungerade häpnandsväckande väl på första större testskottet.

Kräver sin burk, har en kanske 70%? av en bra spel dator som ger mig runt 100fps i PUBG och på den flöt det smör och laggfritt, bara som en grov indikation.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Geeks Gaming

@Joakim Bennet:

Medlem

Ser riktigt bra ut. Är detta spelet som får en att ge upp Red Orchestra 2?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Ser riktigt bra ut. Är detta spelet som får en att ge upp Red Orchestra 2?

Mycket möjligt. Red Orchestra 2 är gammalt nu med en ännu äldre motor. Behövs nytt i genren.

Hoppas detta spel får större uppmärksamhet än RO2.

Ambassadör
Xbox

Riktigt fränt detta!

Och inga rosa kaninproteser har de med heller...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Ser riktigt bra ut. Är detta spelet som får en att ge upp Red Orchestra 2?

FInns även Hell let loose Såg ett klipp och tyckte det såg ut att kunna bli bra.

Medlem

Snyggare karaktärs animationer och jag skulle vara såld

Medlem
Skrivet av nils45:

Snyggare karaktärs animationer och jag skulle vara såld

1.5-2 år kvar innan full release

Medlem
Skrivet av nils45:

Snyggare karaktärs animationer och jag skulle vara såld

Ligger långt ner på "to do" listan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Verkar intressant. Någon som kan säga hur det är jämfört med Rising Storm 2?

Geeks Gaming
Skrivet av Juel91:

Verkar intressant. Någon som kan säga hur det är jämfört med Rising Storm 2?

Tyvärr va Rising storm 2 en stor besvikelse dom tog bort mycket som gjorde Red Orchestra 2 bra.

Men i övrigt. Mycket bättre ljud, ser mycket bättre ut, Större kartor, fordon, ordentlig teamplay...

Medlem

Det är väl samma utvecklare, och samma grund, som Squad? Känns lite som ett Squad-mod. Men ser riktigt lovande ut.

Geeks Gaming
Skrivet av powerbuoy:

Det är väl samma utvecklare, och samma grund, som Squad? Känns lite som ett Squad-mod. Men ser riktigt lovande ut.

Samma grund ja då det börja som en mod för Squad. Men inte alls samma utvecklare.

Medlem
Medlem

Tja jag ger det här spelet större chans att leva längre än BF5 iaf.

Geeks Gaming
Skrivet av Sapiens:

Tja jag ger det här spelet större chans att leva längre än BF5 iaf.

Kan va för dom gör inte AAA spel för att leva länge. Bara tillräckligt tills nästa spel kommer ut. Medans Squad/Post Scriptum är bygged för communityn så ut i fall dom slutar jobba på spelet så kan de ändå leva kvar. Typ som dom gamla BF spelen gjordes.

1
Skriv svar