Här har du allt om E3!

Robot
Här har du allt om E3!

Tiderna, streamarna, uppsnacket – allt på en plats!

#bethesda, #e3, #e3-2018, #ea, #fz, #microsoft, #nintendo, #sony, #square-enix, #ubisoft


Releasehästryttare

"I kväll tjuvstartar E3-mässan 2018"

I morgon kväll menar du? @Tomas Helenius

Medlem

Fan vad störigt att Sony alltid är mitt i natten:(

Ambassadör
Xbox

Blir det eftersnack från studion också?


signatur

Jump in.

Medlem

För mig som har massa tråkigt vuxengöra o inte hinner ta del av streams och videos hoppas jag innerligt att ni förmedlar det viktigaste även i textform, lättare att tjyvläsa lite på dass än att tjuvtitta på videos

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av vbal:

För mig som har massa tråkigt vuxengöra o inte hinner ta del av streams och videos hoppas jag innerligt att ni förmedlar det viktigaste även i textform, lättare att tjyvläsa lite på dass än att tjuvtitta på videos

Presskonferenserna täcker vi både live och i nyheter och sammanfattningar.


signatur
Frilansare
Skrivet av vbal:

För mig som har massa tråkigt vuxengöra o inte hinner ta del av streams och videos hoppas jag innerligt att ni förmedlar det viktigaste även i textform, lättare att tjyvläsa lite på dass än att tjuvtitta på videos

Som Calle sa. Allt av intresse kommer att finnas på sajten, såklart! Presskonferenserna är uppesittarmys, vi som sitter där kommer också att läsa ikapp i nyhetsflödet!

Frilansare
Skrivet av Mortaigne:

Blir det eftersnack från studion också?

Ja vi kommer att köra eftersnack! Så länge det behövs, beroende på magnituden av det som presenteras.

Frilansare
Skrivet av Gaara:

Fan vad störigt att Sony alltid är mitt i natten:(

Håller med. Men lägg dig direkt efter Ubi så får du några goa timmar innan vi kör igång.

Medlem

I kväll?
Är det inte imorgon kväll som det kör igång eller har jag missat något?

Redaktör
Skrivet av Devan:

"I kväll tjuvstartar E3-mässan 2018"

I morgon kväll menar du? @Tomas Helenius

Skrivet av Spiken:

I kväll?
Är det inte imorgon kväll som det kör igång eller har jag missat något?

i MORGON kväll (lördag kväll). Sorry


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: Va bra, då behöver man inte vara orolig att man missar något..

Medlem

ska bli kul att se live!
förhoppningsvis blir det lite normalare än de stora jänkarna där vi har GB som lessnade på spel någon gång under 80-talet och ez allies som börjar gråta så fort de ser ett japanskt tecken på skärmen.

Frilansare
Skrivet av Polyester:

ska bli kul att se live!
förhoppningsvis blir det lite normalare än de stora jänkarna där vi har GB som lessnade på spel någon gång under 80-talet och ez allies som börjar gråta så fort de ser ett japanskt tecken på skärmen.

Haha, du lär i alla fall inte se oss gråta över japansk svår-rpg. Blir Cyberpunk bra så kan jag dock inte lova att ögonen förblir torra.

Relik 📜
Skrivet av Joakim Bennet:

Haha, du lär i alla fall inte se oss gråta över japansk svår-rpg. Blir Cyberpunk bra så kan jag dock inte lova att ögonen förblir torra.

Cyberpunk Gwent. Då blir det med tårar, kan jag säga.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Frilansare
Skrivet av keffkebab:

Grattis FZ! På grund av sjukdom kommer jag nog kunna se en hel del av era uppesittarkvällar.

Grattis keffkebab, skulle jag säga!

Frilansare
Medlem

Börjar inte EA Play klockan 19? Eller är det deras Youtube påminnelse som är fel med en hel timme eller räknar ni med att det först är en timmes skitsnack och PR innan de visar spelen? =o

Enligt EA's Youtube stream är det bara 47 minuter kvar tills start:
https://www.youtube.com/watch?v=qw16v3oGXso

Frilansare

@Fuidama:
Tror att de sätter igång en timme innan konferensen börjar.
Vi kör igång 19:30!

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Börjar inte EA Play klockan 19? Eller är det deras Youtube påminnelse som är fel med en hel timme eller räknar ni med att det först är en timmes skitsnack och PR innan de visar spelen? =o

Enligt EA's Youtube stream är det bara 47 minuter kvar tills start:
https://www.youtube.com/watch?v=qw16v3oGXso

Misstänker att streamen börjar en timme innan själva presskonferensen börjar, då kanske de visar en klocka som räknar ner till 20.00 och visar eventuellt redan annonserade händelse under E3.

Edit: En viss Bennet hann före mig med någon minut.

Medlem

Ge mig mer om AoE4 darn it!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

@Fuidama:
Tror att de sätter igång en timme innan konferensen börjar.
Vi kör igång 19:30!

IC, Okidoki =3

Medlem

Någon som hört nån ryktningsspridning angående RDR 2 och Rockstar? Kan de vara så att de stjäl lite av Microsoft/Sony show? Eller är dom otroligt hemliga och egna som vanligt........
Läcker ut halva spelet i form av videos veckan innan, före dess nada.

Medlem

Rage 2 är en av mina favoriter från E3 2018.

1
Skriv svar