Battalion 1944-spelare hotade utvecklare – belönades med penis på sitt vapen

Robot
Battalion 1944-spelare hotade utvecklare – belönades med penis på sitt vapen
Medlem

Haha suvveränt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Låter som att det var ett riktigt hot men han ångrade det några minuter efter och bortfärdade det som skämt. Jösses vad man kommer undan

Medlem

Så... Varje gång han laddar om så blir han påmind om vilken dick han var mot utvecklarna?

Touche!


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Inaktiv

@Keima: Jag tror det är ett ganska långt steg mellan att göra ett hot och att göra verklighet av det. Men håller med om att han förmodligen var förbannad när han skrev hotet men påstår senare när han lugnat sig och inser vad han har gjort att det var ett skämt i hopp om att förminska händelsen.

Medlem
Skrivet av Keima:

Låter som att det var ett riktigt hot men han ångrade det några minuter efter och bortfärdade det som skämt. Jösses vad man kommer undan

Jag skulle gissa att det var menat som ett skämt. Men oavsett om det var ett skämt eller inte, var det väldigt korkat att skriva det.

Medlem

penis haHAA


signatur

Meep!

KoP
Medlem

Dom borde inte ha gett honom ett skit bara för att statuerade ett exempel att hans beteende inte var o.k.

Gnällkuk

Han ska vara glad att utvecklarna är så förlåtande. Dessutom var det ett riktigt kul tilltag :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Om jag var utvecklare skulle jag modellerat en skampåle i form av en kuk och placerat den mitt i spelplanen. Sedan skulle idioten med det fåniga namnet få stå där de första minuterna i varje match och båda lagen skulle få poäng för att skjuta svinet.

Medlem

Omogna devs på ett sketet lir oväntat!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Helvete vad negativa alla kan vara. Jag tycker det, för en gångs skull, är skönt att se några devs som inte blir butthurt över lite rants från spelare. Nu ska det bannas hit, bannas dit, över saker som givetvis inte är okej, men som man kan ha andra approaches till. Tycker de löste detta suveränt och det blev en kul grej av det samtidigt som de sa att detta inte var okej. Spelaren i fråga har utan tvekan lärt sig att inte göra såna uttalanden men älskar förmodligen devs nu som var så förlåtande och gjorde en rolig grej av det istället.

Tycker detta var en frisk fläkt.

Medlem

@ClockWise: håller med dig till fullo.

Medlem

Så för att han mordhotade developers gav de honom ett unikt skin som han kan sälja och bli ännu mer belönad för sitt beteende. Konstigt att många gamers är som de är när developers är sådana syltryggar att de uppmuntrar beteendet.

"Hähä vi är en del av gänget. Jajamän här är vi alla kompisar och kan skoja lite rått med varandra som kompisar gör.. hähä.. snälla skjut inte oss, ta ett unikt skin."

1
Skriv svar