EA Play går ut starkt! Multiplayer från Battlefield V, och battle royale-löfte

Robot
EA Play går ut starkt! Multiplayer från Battlefield V, och battle royale-löfte

E3 inleds med multiplayer från Battlefield V.

#battlefield-v, #dice, #e3, #e3-2018, #electronic-arts


Medlem

Mycket bättre trailer! skulle haft den som reveal istället

Medlem
Medlem

mmmh dom kan släppa det redan nu tycker jag!

Medlem

Fet jävla bojkott på detta. Det här är battlefield och battle Royale har ingen plats här. Har köpt och spelat alla bf inklusive codename eagle. Nu är det slut på den eran. Blir första bf jag inte köper. Bf är dött för mig.

Medlem

Snyggt!!!
Kommer nog att förboka denna!

Köpte dock inte BF1.

COD-WWII är skitbra!


signatur

autograph

Medlem

Hela EA-showen kan sammanfattas med "svenskar som är obekväma i rampljuset"

Medlem

@Nefty: hur tänker du nu?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Finns det seriöst folk som vill se battle royale i ett BF-spel? Tetris är också ett populärt spel, varför lägger dom inte in det i BF?

Medlem

Ni som bryr er om battle royale i Battlefield, vad är problemet? Är väl ytterligare ett game mode till spelet eller? Som conquest, rush, ctf, squad, tdm osv.

Medlem

Tycker om att EA kör alla sina IPs ner i leran


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Medlem
Skrivet av Nefty:

Fet jävla bojkott på detta. Det här är battlefield och battle Royale har ingen plats här. Har köpt och spelat alla bf inklusive codename eagle. Nu är det slut på den eran. Blir första bf jag inte köper. Bf är dött för mig.

Lugna ner dej, BR är knappast fokus för DICE och kommer inte ens släppas vid release sa de. Såatte....

Sicket drama du bjuder på

Medlem

@ScorchPipe: battle royal är ett game mode som conquest vad har det med andra spel att göra?

Killmonday Games

Blir ett smarrigt AW spel det här! Conquest 4 eva


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Skjuta granater i luften är overkligt!

Medlem

Älskar hur krystat det blev när folk skrattade för dom trodde royale var ett skämt, men det kom aldrig någon punch line

Medlem

Fattar inte hur ni orkar bry er? Battlefield kommer ha ordentligt med twitch viewers i början när spelet släpps sen kommer ingen bry sig om spelet öht. Det är ett värdelöst casual lir för flerbarnsfarsor som gillar autoaim på sin PS4 eller xbox one. Competititve BF har aldrig existerat och kommer aldrig att göra, men kul er för er som kan känna glädje i sånt skitspel som Battlefield faktiskt är.

Det kan jämföras med CoD spelens hype för ett par år sen förutom att nu är det inte amerikaner som bryr sig om spelet utan Europeer, varför vet jag inte egentligen. I grund och botten är det värdelöst.

Medlem

Trailer från en vinterbana... Usch

Hatar vinterbanor i BF1 så denna trailern tilltalade mig inte.

Betyder förstås inte att jag lär köpa det men

Medlem

Ser mäktigt ut, de skulle ha öppnat med denna trailer istället.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av fishfugg:

Fattar inte hur ni orkar bry er? Battlefield kommer ha ordentligt med twitch viewers i början när spelet släpps sen kommer ingen bry sig om spelet öht. Det är ett värdelöst casual lir för flerbarnsfarsor som gillar autoaim på sin PS4 eller xbox one. Competititve BF har aldrig existerat och kommer aldrig att göra, men kul er för er som kan känna glädje i sånt skitspel som Battlefield faktiskt är.

Det kan jämföras med CoD spelens hype för ett par år sen förutom att nu är det inte amerikaner som bryr sig om spelet utan Europeer, varför vet jag inte egentligen. I grund och botten är det värdelöst.

Fan vad arg...

Medlem

Är det nåt spel som ska ha BR är det ju Battlefield, förstår inte hur ni som är upprörda tänker?
Att kunna växla mellan Conquest, Rush, Operations och BR blir ju suveränt

Medlem
Medlem
Skrivet av Cybersoul:

@ScorchPipe: battle royal är ett game mode som conquest vad har det med andra spel att göra?

Ja varför kan dom inte ha ett tetris game mode då?

Det handlar ju om att EA har sett PUBG och Fortnite och tänkt "Hoppsan vad det där var populärt. Vilket av våra spel kan vi lägga in det i?"
Alla game modes i BF-spel hittills har ju varit just det, game modes. Att lägga till BR är ju ett helt annat spel i spelet. Varför inte göra ett fristående BR-spel i så fall?

Kalla mig tråkig, men jag tycker i alla fall det är kasst att hoppa på ett hype-tåg utan anledning.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Tycker om att EA kör alla sina IPs ner i leran

Som hästen i Never Ending Story.

Fast när man önskar tillbaks allt är något helt galet. Allt man får är en vederstygglighet.
C&C är ett mobilspel och Bioware gör en Desiny/Wareframe kopia.

Skrivet av Nefty:

Fet jävla bojkott på detta. Det här är battlefield och battle Royale har ingen plats här. Har köpt och spelat alla bf inklusive codename eagle. Nu är det slut på den eran. Blir första bf jag inte köper. Bf är dött för mig.

Ja så kan man göra ju..

Eller så kan man bara ta det smarta alternativet och låta bli att spela Royal läget och ta några av dom andra spel lägena, för dom kommer nog inte att endast ha royale


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Att folk klagar är lustigt. Det är bara ytterligare ett spelläge, ni kan själva välja att inte spela det läget. Precis som ni kan välja att inte spela andra lägen i Battlefield. Vad är problemet? Herre min gud.

Medlem

För jävligt att de har deathmatch i BF spelen...quake har ensamrätt på det. Stöld är vad det är!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Typiskt! Å jag som hade laddat plånboken för lite pay to win och lootlådor. 😂

Medlem
Skrivet av ScorchPipe:

Ja varför kan dom inte ha ett tetris game mode då?

Det handlar ju om att EA har sett PUBG och Fortnite och tänkt "Hoppsan vad det där var populärt. Vilket av våra spel kan vi lägga in det i?"
Alla game modes i BF-spel hittills har ju varit just det, game modes. Att lägga till BR är ju ett helt annat spel i spelet. Varför inte göra ett fristående BR-spel i så fall?

Kalla mig tråkig, men jag tycker i alla fall det är kasst att hoppa på ett hype-tåg utan anledning.

Fast battle royale är ju ett spelläge för shooters, tetris är inte det. Varför skulle dom inte lägga till det när det är så populärt? Som spelutvecklare vill dom nog att fler ska spela deras spel, detta är nog ett bra sätt.

12
Skriv svar